ח"כ אשר: "אני קורא לכל בני הישיבות להמשיך בשטייגען ולאסוף זכויות" • צפו

חה"כ יעקב אשר בכנס יהדוה"ת בפ"ת: "יש הרבה מפלגות שנמצאות בחרדה, אנחנו בטח לא במצב הזה, כי לא החלפנו ולא נחליף את האידיאולוגיה שלנו, כל מה שאנחנו עושים זה בהוראת רבותינו גדו"י ולא בגלל יועצי תקשורת למיניהם. מי שירצה אותנו יקבל אותנו כמו שאנחנו"

יו"ר סיעת יהדות התורה חבר הכנסת יעקב אשר נאם אתמול בכנס סיום הבירות של המפלגה בפתח תקווה ואמר כי, "יש הרבה מפלגות שנמצאות בחרדה, אנחנו בטח לא במצב הזה, כי לא החלפנו ולא נחליף את האידיאולוגיה שלנו, כל מה שאנחנו עושים זה בהוראת רבותינו גדו"י ולא בגלל יועצי תקשורת למיניהם. מי שירצה אותנו יקבל אותנו כמו שאנחנו, כי אותנו מנחים רק גדולי התורה בכל דבר ועניין".

אשר קרא אתמול לבחורי הישיבות בכנס סיום הבחירות של יהדות התורה, לחזור לתלמודם: "כפו עלינו בחירות בחודש אלול, אבל עולם התורה, היכלי הישיבות והכוללים המשיכו ללמוד כרגיל, אברכים הגיעו להתנדב ולעשות את הפעילות בלילות. אני קורא לכל אלו שיצאו להפסקה קצרה מאוהלה של תורה – זה הזמן של 'ויחזור לתלמודו'".

"תשאירו אותנו להתמודד עם הבעיות ותחזרו להיכלי התורה להמשיך בלימוד הרצוף, לאסוף זכויות ליום הדין ולהגן על כולנו ובע"ה נזכה לשנה טובה וכל טוב", אמר יו"ר הסיעה לבחורים.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו