סיעת יהדות התורה: הוסכם להיענות לפניית רה"מ לפעול כגוש אחד

סיעת יהדות התורה התכנסה פגישת ראש הממשלה עם ראשי סיעות הימין, גפני וליצמן עדכנו את הח"כים בפרטי הפגישה. "הוסכם לפעול כגוש אחד בכל המגעים והדיונים לקראת כינונה של הממשלה החדשה - כל ההחלטות יעשו לאחר תיאום עם מועצת גדולי התורה"

סיעת יהדות התורה בכנסת התכנסה אחר הצהריים (רביעי) בעקבות פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן ויו”ר ועדת הכספים ח”כ משה גפני. ליצמן וגפני עדכנו את חברי הסיעה בפרטים על הפגישה במשרד ראש הממשלה בה השתתפו כל ראשי סיעות הימין.

מהמפלגה נמסר כי, "הוסכם להיענות לפניית ראש הממשלה להמשיך ולפעול בימים אלו כגוש אחד של סיעות הקואליציה הנוכחית: הליכוד, ש"ס, יהדות התורה וימינה, בכל המגעים והדיונים לקראת כינונה של הממשלה החדשה. הובהר כי כל ההחלטות בנושא יעשו לאחר תיאום עם מועצת גדולי התורה".

מוקדם יותר קיים ראש הממשלה פגישה עם ראשי סיעות הימין, יו"ר יהדות התורה סגן השר יעקב ליצמן, יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני, ראשי 'ימינה' השרים בצלאל סמוטריץ ורפי פרץ, וכן את השרים לשעבר נפתלי בנט ואיילת שקד. בבוקר נפגש עם השר אריה דרעי, מאחר ולא יכל להשתתף בפגישה בשל אזכרת השר לשעבר דוד אזולאי.

בתום הפגישה נמסר מהליכוד כי, "ראשי סיעות הימין התכנסו כעת במשרד ראש הממשלה בירושלים והתחייבו על בלוק ימין אחד בהובלת ראש הממשלה נתניהו, שיפעל יחד לכינונה של הממשלה הבאה. הוחלט להקים צוות מו"מ משותף לכל סיעות בלוק הימין". בפגישה השתתף גם מקורבו של נתניהו, השר יריב לוין מהליכוד.

כזכור, לאחר ספירת כ-90% מהקולות, כחול לבן עם 32 מנדטים, הליכוד עם 31, הרשימה המשותפת 13, ש"ס 9, ישראל ביתנו 9, יהדות התורה 8, ימינה 7, העבודה-גשר 6, המחנה הדמוקרטי 5, עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה. גוש הימין 55, גוש השמאל-ערבים 56, ישראל ביתנו עם 9 מנדטים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מתפנקים להם חברי הכנסת שיהיה להם לבריאות

לקראת פקיעת המועד להרכבת הממשלה
ליברמן יכנס מסיבת עיתונאים
ויגיד שהמערכת לא הולכת לכיוון שהוא רצה
ולכן בכדי להציל את המדינה מבחירות נוספות
ומסחטנות החרדים, הוא בוחר בממשלת שמאל צרה, בתמיכת הערבים מבחוץ.
חכו ותראו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו