Tomer Neuberg/Flash90

עמיר פרץ: "אסור להחרים את החרדים ואת נציגיהם בכנסת"

יו"ר העבודה-גשר הצהיר כי לא ישב בממשלה עם נתניהו: "תחסוך את הזמן בטלפונים ובניסיונות לפנות אלינו". עוד הוסיף: "אפגש בקרוב עם גנץ - לא ניתן להדיר אף אוכלוסייה, גם הרשימה הערבית המשותפת צריכה להיות מוזמנת אל שולחן המו"מ"

יו"ר מפלגת 'העבודה-גשר', ח" כ עמיר פרץ אמר הערב באירוע לפעילי המפלגה: "אני רוצה לפנות מכאן לראש הממשלה בנימין נתניהו,
אני יודע שאתה אדם עסוק, יש לך עיסוקים רבים, את הטלפון אלינו אל העבודה גשר תחסוך מעצמך. אני כבר הייתי שר ביטחון, סגן ראש ממשלה, יו"ר ההסתדרות. אני לא מחפש תפקיד. שאיש לא ינסה לפתות אותי. אין לכם במה. אמרנו. התחייבנו. נקיים. לא נשב עם נתניהו".

"אמש שוחחתי עם יו"ר כחול לבן בני גנץ, בימים הקרובים אנחנו ניפגש", אמר פרץ והוסיף כי, "אנחנו לא ניתן להדיר אף אוכלוסייה ואף מפלגה מהסיכוי לעשות שינוי היסטורי בישראל. אומר זאת חד וברור: גם הרשימה הערבית המשותפת צריכה להיות מוזמנת אל שולחן המו"מ. ישראל צריכה עכשיו ריפוי מנתניהו ואין ריפוי ואהבת חינם עם חרמות וקיטוב חינם, כפי שאסור להחרים את איימן עודה, אסור להחרים את החרדים ואת נציגיהם בכנסת".

פרץ אמר עוד לפעילים כי, "נבחרתי לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה בכדי לחרוש מחדש את התלם הארוך של תנועת העבודה המתחדשת, ואני אומר לכם – שיהיה ברור, אני כאן בכדי להישאר. היום, חודשיים אחרי שנבחרתי ולאחר שחיברנו לתנועת העבודה את תנועת גשר עם אורלי לוי אבקסיס, אנחנו יכולים לומר בשם למעלה מ-220,000 בוחרים שנתנו בנו את אמונם, שתנועת העבודה, מפלגת העבודה – גשר, חיה, נושמת, מחוברת אידאולוגית והיא כאן בכדי להישאר".

יו״ר גשר אורלי לוי אבקסיס: ״הצלחתנו במשימתנו בה התחלנו. בנסיבות הקיימות בו ניסו לשתות אותנו, זהו הישג משמעותי. אנשים ביקרו אותנו על החיבור הזה, אבל זה הוא חיבור לאורך זמן בו אנחנו נאבק על הנושאים החברתיים ונשים אותם בראש סדר העדיפויות. אבל יותר מכל אני רוצה להודות לכם הפעילים שהגיעו מכל הלב. זאת לא בעיה להביא פעילים כשאתה המפלגה הגדולה ושיש לך תקציבים רבים. זה קשה יותר להביא פעילים כשהם יודעים שהעבודה היא קשה והתוצאה לא מובטחת. ועל זה אני רוצה להגיד לכולכם תודה".

כזכור, לאחר ספירת כ-90% מהקולות, כחול לבן עם 32 מנדטים, הליכוד עם 31, הרשימה המשותפת 13, ש"ס 9, ישראל ביתנו 9, יהדות התורה 8, ימינה 7, העבודה-גשר 6, המחנה הדמוקרטי 5, עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה. גוש הימין 55, גוש השמאל-ערבים 56, ישראל ביתנו עם 9 מנדטים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תחליפו את התמונה.אי אפשר לקרא לו את השפתיים.אפילו הוא כבר הבין את זה וגילח את השפם?

התמונה לא עדכנית…;)

עודה העמלקי שונא יהודים מקומו בצינוק ולא בכנסת .. פרץ לפני שמסרת את השפם המדובלל שלך היית צריך להסיר את המכסים של המשקפת . יאהבל . שלוחי מטרודאנט . איש קטן ערמומי ואומלל ..

תצטרך לממשלה , קח את האוצר ולאורלי תיק חברתי , בבחירות הבאות אתה ראש המפלגה השלישית בגודלה !

תצטרף ותשקם !

הבן אדם מיזע

כל הכבוד לעמיר פרץ אמיץ וצודק…
הלוואי שהנציגים החרדים יפנימו שצריך להפסיק עם החרמות על לפיד…

עוד פעם יעשו סיבוב על המרוקאי הטיפש. הרי השמאל הכריח את פרץ להצהיר שלא ישב עם ביבי .ואותו שמאל קרי גנץ וכחול לבן מבינים שאין ממשלה ללא נתניהו .אבל הטיפש ממשיך להצהיר את מה שהם זנחו כבר .

גנץ צריך להפרד מלפיד, אי אפשר לשבת אם אדם אכזרי שגזל פת לחם מילדי ישראל כשחתך קצבאות ילדים, ואחר כך אפשר להקים ממשלת אחדות עם הליכוד והחרדים

הסבך הפוליטי שנוצר לא היה דומה לו בישראל. והניתוח המדויק ביותר הוא, שאי אפשר לדעת מה יקרה. והכל אפשרי… וכן גם בחירות מועד ג!!!

לדוד
ביבי נתניהו הראשון שהוריד את קצבאות הילדים כשהיה שר אוצר ולמרות זה החרדים הולכים אחריו באש ובמים
אז על תתדבר על לפיד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו