Yonatan Sindel/Flash90

דובר רה"מ: "אין כל שחר לדיווח השקרי של כוונת נתניהו להגיע להסדר טיעון"

דוברו של ראש הממשלה מכחיש את הדיווחים לפיהם נתניהו מעניין בהסדר טיעון וטוען כי עורכי דינו של רה"מ יופיעו לשימוע שייערך בעוד כשבועיים ויציגו את טענותיהם. "אין כל שחר לדיווחים השקריים על כוונה של ראש הממשלה נתניהו להגיע להסדר טיעון"

לאור הדיווחים לפיהם ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל להגיע להסדר טיעון עם הפרקליטות בתיקים המתנהלים נגדו, מוציא היום (חמישי) דוברו של ראש הממשלה הודעה לפיה הוא דחה את הפרסומים: "אין כל שחר לדיווחים השקריים על כוונה של ראש הממשלה נתניהו להגיע להסדר טיעון. פרקליטיו של ראש הממשלה יופיעו לשימוע כמתוכנן ויציגו בו טענות מוחצות".

אמש הגישו פרקליטי רה"מ ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט את הטיעונים שיציגו בשימוע. לפי דיווחים, בתיק 1000, יטען ראש הממשלה כי הוא לא ידע על השמפניות שניתנו לרעייתו שרה, ושמחירי הסיגרים היו הרבה יותר נמוכים. עוד יטען נתניהו כי העזרה שנתניהו נתן למילצ'ן כלל לא קשורה להיותו חבר שלו. לגבי תיקי 2000 ו-4000 צפוי נתניהו לטעון שהמערכת המשפטית בכלל לא אמורה להתערב ביחסי מו"ל, עורך או בעלים של עיתון או אתר, לראש הממשלה.

הבאלגן הפוליטי עושה סדר בסיבוך המשפטי; "לא תהיה דחייה בשימוע"

בנוסף, לפי הטיעונים שהגישו אמש פרקליטי רה"מ, נטען כי בתיק 4000 – כל הטבה רגולטורית שנטען כי ניתנה לכאורה בתמורה לסיקור חיובי באתר "וואלה", הייתה לפי עמדת הגורמים המקצועיים במשרד התקשורת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו