צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

לקראת בחירות? צוותי המו"מ של הליכוד וכחול לבן לא הגיעו להבנות

יורם טורבוביץ' והשר יריב לוין, העומדים בראש צוותי המו"מ הקואליציוניים של המפלגות, נועדו בכפר המכביה ברמת גן. לוין בתום הפגישה: "מייצג את כל 55 חברי גוש הימין". איילת שקד: "רוצה לאחל בהצלחה לנתניהו ולגנץ בפגישתם מחר אצל הנשיא"

ראשי צוותי המשא ומתן של הליכוד וכחול לבן נפגשו בצהריים (שלישי) למשך כמעט שעתיים בכפר המכביה ברמת גן לבקשת נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין על מנת לגבש אפשרות לכינון ממשלת אחדות. נציג הליכוד, השר יריב לוין, אמר בפתח הפגישה: "יש הרבה עבודה ויש מה לעשות. זה לא תלוי רק בנו, יש גם את הצד השני".

המשא ומתן בין הצדדים יצא לדרכו אמש בתום שיחה ארוכה שקיימו אמש בבית הנשיא ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ. ראש צוות המשא ומתן מטעם הליכוד הוא השר יריב לוין, וראש צוות המשא ומתן של כחול לבן הוא יורם טורבוביץ'. הפגישה החלה בארבע עיניים אבל בצהריים הגיעו לכפר המכביה גם היועצים ישראל בכר ורונן משה שישבו ביחידות עם טורבוביץ'.

בתום הפגישה נמסר: "הפגישה הייתה עניינית והתנהלה ברוח טובה. יורם טורבוביץ' ביקש להדגיש כי מבחינתו, השר לוין מייצג את ראש הממשלה והליכוד, ואילו השר לוין הדגיש כי הוא מייצג את כל 55 חברי גוש הימין. השניים סיכמו כי יעדכנו את ראש הממשלה ואת יו"ר כחול לבן בתוכן הפגישה, ולאחר מכן יחליטו על המשך המגעים ועל צעדים נוספים".

יו"ר ימינה איילת שקד התייחסה היום (שלישי) למשא ומתן בין הליכוד לכחול לבן, ובהצהרה שנתנה מחוץ לביתה שבתל אביב אמרה כי "אני רוצה לאחל בהצלחה לנתניהו ולגנץ בפגישתם מחר אצל הנשיא. נתניהו עדכן את ראשי מפלגות הימין על השיחות. ראשי מפלגות הימין דבקים באחדות הגוש, וסומכים על ראש הממשלה שיעמוד בהתחייבות שלו כלפי מפלגות הימין. ראש הממשלה חתם על מסמך מול כל ראשי מפלגות הימין, עמד מולם והצהיר על כוונתו לדבוק בגוש – ואני מאמינה שכך יהיה".

עוד אמרה שקד: "האינטרס של המחנה הלאומי הוא ששיתוף הפעולה בין מפלגות הימין יישאר. ברור מתוצאות הבחירות שיש לבצע שילוב ידיים גם עם מפלגות השמאל – סוג של ממשלת אחדות. אף אחד לא רוצה לדרדר את המדינה לבחירות בפעם השלישית. אני חושבת שצריך לכבד את כל החלקים בעם ולנסות להכיל אחד את השני גם עם הדעות השונות. ברור שזו ממשלה שבה הימין לא יוכל ליישם את המדיניות שלו כפי שציפינו, אבל אלה התוצאות ואיתן צריך לחיות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שיגעתם את כל המדינה! תחליטו כבר מה עושים… מלחיץ אותי שנגיע לבחירות שלישיות…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו