ארכיון. צילום: דוברות השומרים

בליל שבת: תושבי ב"ב תפסו את הפורצים על חם – אחד נתפס

תושבי שכונת קרית הרצוג המתחרדת תפסו על חם מס' פורצים ממוצא רוסי כשהם מנסים לגנוב אופניים חשמליים השייכים לאחד האברכים המתגוררים בשכונה. אחד התושבים הזעיק את המשטרה ולאחר מס' דקות איתרו השוטרים את אחד הפורצים

בשעות המאוחרות במהלך ליל שבת תושבי שכונת קרית הרצוג המתחרדת תפסו על חם מס' פורצים ממוצא רוסי כשהם מנסים לגנוב אופניים חשמליים השייכים לאחד האברכים המתגוררים בשכונה. הפורצים נמלטו מהמקום כשהם רכובים על אופניים חשמליים אחרים.

אחד התושבים שאינו שומר תורה ומצוות הזעיק את המשטרה ולאחר מס' דקות איתרו השוטרים את אחד הפורצים שהסתתר בסמיכות לבניין בו ניסו לפרוץ. בסריקות שביצעו השוטרים התגלה קאטר ענק עמו ביצעו את הפריצה.

תושבי השכונה מספרים ל'חדשות JDN' כי במהלך התקופה האחרונה אירעו מספר פריצות וגניבות של אופניים חשמליים ברחבי השכונה. כעת מקווים התושבים כי הגניבות ייפסקו.

על פי הערכות התושבים, מדובר בכנופיה של מספר אנשים שבתקופה האחרונה מיפו את בתי השכונה במטרה לאתר אופניים חשמליים ולגנוב אותם. כאשר לאחר מכן הם נמכרים במחיר מוזל לאנשים פרטיים שלא מודעים למקור האופניים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני אמנם לא רוסי אבל מאי נפק"מ איזה מוצא? סתם שאלה.. חושב שזה מיותר ופוגע

אחד התושבים שאנו שומר תורה ומצוות
טעות הוא שומר תורה ומצוות
מותר וחייבעם לחלל שבת וזו תקנת הציבור ופיקוח נפש
ואשגיו ואשרי חלקו
עמו במחיצתו

לשבתאי 1 תלמד לכתוב בלי שגיאות 2 אסור להתקשר למשטרה בשבת אלא אם כן זה פיקוח נפש וגניבת אופניים זה לא פיקום נפש ולא אשרי מי שהתקשר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו