צילום: הדס פרוש / פלאש 90

סער נגד נתניהו: כינוס המרכז לא נחוץ – אתמודד בפריימריז על הראשות

בהודעה שפרסם הערב ח"כ גדעון סער הוא מגיב ליוזמת נתניהו "כינוס המרכז אינו נחוץ. איש אינו כופר בתפקידו של ראש הממשלה כיו"ר הליכוד. כשתהיה התמודדות על הנהגת התנועה - כפי שיזם לפני ימים ספורים ראש הממשלה עצמו - אני אתמודד"

ברקע הדיווח הערב כי נתניהו מתכוון לכנס את מרכז הליכוד בכדי לאשר את מועמדותו כיו"ר התנועה עד לבחירות לכנסת ה-23 שייתכן ויתקיימו רק בעוד כ-4 שנים, ח"כ גדעון סער מגיב להחלטה וטוען כי אין צורך לכנס את מרכז הליכוד.

בהודעה שפרסם ברשת החברתית טוויטר כתב סער: "כינוס המרכז אינו נחוץ. איש אינו כופר בתפקידו של ראש הממשלה כיו"ר הליכוד. כשתהיה התמודדות על הנהגת התנועה – כפי שיזם לפני ימים ספורים ראש הממשלה עצמו – אני אתמודד".

אתמול נמסר כי נתניהו קיבל את הצעתו של יושב ראש מרכז הליכוד, חיים כץ, לכנס את מרכז המפלגה ביום חמישי כדי לאשרר שראש הממשלה נתניהו הוא מועמד הליכוד לראשות הממשלה בכל כהונת הכנסת ה-22. לפי הודעת הליכוד, "ההחלטה קובעת שהליכוד יהיה שותף אך ורק לממשלה שנתניהו יעמוד בראשה, בין אם לכל תקופת כהונתה או לחלק מכהונתה במסגרת רוטציה".

במקביל, גורמים בליכוד אומרים שראש הממשלה, בנימין נתניהו, צפוי להחזיר את המנדט לנשיא רק אחרי שמרכז הליכוד יצביע על תמיכה בו ולאחר שיקבל את ההבטחה ולפיה לא יתקיימו בחירות מקדימות בשנה הקרובה. המו"מ בין הליכוד וכחול לבן נמצא במבוי סתום ולא ידוע על התקדמות כלשהי במגעים.

כזכור, בשבוע שעבר נתניהו הודיע כי הוא שוקל אפשרות לקיים פריימריז בזק לראשות הליכוד. ח"כ גדעון סער, מספר 6 בליכוד, צייץ את המילים "אני מוכן" אך לא הסביר אם בכוונתו להתמודד מול נתניהו בפריימריז. כעת הבהיר סער כי בכוונתו להתמודד ראש בראש מול נתניהו בפריימריז.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה סער עושה ופועל חווץ מלהתנגד לנתניהו?

מה הוא חושב שהוא רוצה להשיג הסער הזה?
שימתין בסבלנות

ערב טוב לך תבין את החתרנות האומללה של סער . אין לו בושה כלל להכריז בימים כאלו קשים . מר סער אם תבחר לראש הליכוד אנו העם לא נבחר בליכוד נלך ימינה יותר

ביבי
נכשלת
לך הביתה
פנה את הכסא לטובים ממך

הליכוד ניבחר ביגלל נתניהו

בלי ביבי בראש הליכוד הליכוד נמחק ביבי גאון

ביבי לא בוחל בשום טריק ושטיק כדי לחסום כל אפשרות להקים ממשלה אם לא הוא העומד בראשה. בפעם הקודמת "גנב" את המנדט ורץ לבחירת עכשיו מחשק את חברי הליכוד מלהצטרף לממשלת אחדות עם כחול לבן. אין לו עכבות ויושר מינימלי. ובעת הזאת, הכבשים שותקות

תרגיל מבריק של ביבי לשלוף את השפנים שהתחבאו מאחורי הכובע הרבה זמן

מעניין מהם הדעות של גדעון סער עם חתן ערבי יכול שהוא בכלל שמאל

דווקא לא יזיק לי עוד קצת(הרבה)אקשן

ביבי גונב את השלטון
העם כבר לא בחר בך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו