בני ברק ממשיכה להשקיע במתחם העסקים ומסייעת לחברות ההי-טק

בסוף השבוע יצא לדרך שיתוף פעולה של משרד הכלכלה, מעוף, עיריית בני ברק וארגון קמא-טק, האירוע התקיים במתחם החדשנות וההייטק של אמפרסנד שבמתחם ה-BBC, במעמד אברהם רובישטיין ראש עיריית בני ברק, ומנהל הסוכנות לעסקים קטנים

בני ברק ממשיכה להשקיע במתחם העסקים ומסייעת לחברות ההי-טק להתפתח בתחומי העיר. בסוף השבוע יצא לדרך שיתוף פעולה של משרד הכלכלה, מעוף, עיריית בני ברק וארגון קמא-טק, האירוע התקיים במתחם החדשנות וההייטק של אמפרסנד שבמתחם ה-BBC, במעמד אברהם רובישטיין ראש עיריית בני ברק, רן קויתי מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, תומר לשם מנהל מעוף בני ברק, ומשה פרידמן מנכ״ל קמא-טק.

בדברים שנשא ראש העיר רובינשטיין בפני המשתתפים, ציין ראש העיר כי שותפות זו הינה חלק ממהלכים שונים אותה מבצעת העירייה על מנת להקל על עסקים המעוניינים לפעול בתחומה. "במתחם ה-BBC ישנם כיום חברות הייטק וסטרטאפים ממגוון תחומים, הנהנים מסביבת עבודה נגישה, צעירה ודינמית בלב גוש דן. אנו בטוחים כי פרויקטים מסוג זה יקדמו עוד את תעשיית ההייטק הפורחת במתחם ה-BBC", הדגיש רובינשטיין בפני הנוכחים

לתוכנית הנוכחית נבחרו 12 סטרטאפים, מתוך מאות סטרטאפים שהגישו מועמדות. התוכנית תיערך כחצי שנה, ובמסגרתה יקבלו הסטרטאפים החדשים מעטפת מקצועית ותומכת, ליווי וחיבור של חברות הייטק המובילות בישראל, וזאת במטרה לקדם את היזמים, לסייע להם לצמוח, לגדול ולהתפתח בשוק התחרותי.

תכנית האקסלרטור המשותפת שנפתחה בבני ברק הינה חלק מתוכנית אקסלרטורים רחבה הפועלת במימון משרד הכלכלה. במסגרת התוכנית הוקמו כ-20 אקסלרטורים ברחבי הארץ, מקרית שמונה ועד אילת המופעלים ע"י מערך מעוף של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים.

התוכנית החדשה בבני ברק מבוססת על אקסלרטור הסטארטאפים של קמא-טק שנבחרה פעמיים כאחת מחמש תוכניות ההאצה הטובות ביותר בישראל, כשהסטארטאפים שעוברים בה מקבלים דחיפה אדירה של תעשיית ההייטק בישראל, עם סיכויי גיוס הון וצמיחה ממשמעותיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו