"יוצבו בסוכת הנשיא לנטילה": ריבלין קיבל ארבעת המינים לחג

נשיא המדינה ראובן ריבלין קיבל לידיו הבוקר את ארבעת המינים. אלו יוצבו בסוכת הנשיא בבית הנשיא, לנטילה בימי החג. השנה הגישו לנשיא את ארבעת המינים ר' זלמן וולף ומאיר זיילר: "ארבעת המינים חזקים מכל כשהם מאוגדים יחד. מי ייתן ונלמד מהם גם אנחנו"

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין קיבל לידיו הבוקר, כבכל שנה לפני חג הסוכות, את ארבעת המינים. אלו יוצבו בסוכת הנשיא בבית הנשיא, לנטילה בימי החג. השנה הגישו לנשיא את ארבעת המינים ר' זלמן וולף ומאיר זיילר. הנשיא בחן את טיבם של ארבעת המינים, הודה לר׳ זלמן ולמאיר זיילר ואיחל להם ולכל בית ישראל חג סוכות שמח. ״ארבעת המינים, כמו כל שבטי ישראל, חזקים מכל כשהם מאוגדים יחד. מי ייתן ונלמד מהם גם אנחנו", אמר הנשיא.

הנשיא יפתח בחול המועד סוכות ביום חמישי, י"ח תשרי, בין השעות 10:00-16:00, את שערי בית הנשיא וכמיטב המסורת יארח את אזרחי ישראל בסוכתו. סוכתו המסורתית של הנשיא תקושט בעיצובים מקוריים בשיתוף משרד החקלאות ופיתוח הכפר, בנושא זני ענבים למאכל ויין. מעת לעת יצא הנשיא לברך את אורחיו בברכת חג שמח ושנה טובה.

בין הפעילויות במתחם יוכלו לחשוף שרידים ארכיאולוגיים ולסנן עפר שהוצא מאתרים ארכיאולוגיים ברחבי ירושלים. קהל המבקרים מוזמן להביא עמו תמונות ומכתבים מהאוסף האישי או המשפחתי שיסרק וייאסף אל הארכיון הלאומי על מנת להעשיר את התיעוד ההיסטורי מתקופות שונות בארץ ישראל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

טעה הנשיא באחיזת המינים.. דבר המסמל את טעותו בצורת האחדות בעם. אצלנו החפיצה בקרבה היא רק בעניין ומקרבן לתורה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו