תמונה זאת מופצת ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל [email protected]. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007.

בעקבות האסון הקשה: בקאפיטשניץ ביטלו את התזמורת בהקפות שניות

בעקבות הטרגדיה בחסידויות סקווירא קאפיטשניץ ואלכסנדר, בפטירתו של נין האדמו"רים. הילד יוסף גולדמן ז"ל בן ה-8 טבע ביום שישי בטיול במונסי. החליטו בבית המדרש של חסידות קאפיטשניץ בירושלים שלא ינגנו בכלי זמר השנה בהקפות שניות

בעקבות הטרגדיה בחסידויות סקווירא קאפיטשניץ ואלכסנדר, בפטירתו של נין האדמו"רים. הילד יוסף גולדמן ז"ל בן ה-8 טבע ביום שישי בטיול במונסי. החליטו בבית המדרש של חסידות קאפיטשניץ בירושלים שלא ינגנו בכלי זמר השנה בהקפות שניות.

במודעה שפורסמה בחסידות נכתב: "עקב האבל הכבד בפטירת נינו של כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א – היניק יוסף ז"ל. מעמד הקפות שניות תתקיים ללא כלי זמר". את המכתב חותמים החסידים בברכת "שנשמע ונתבשר בשורות טובות".

כזכור, יוסף גולדמן ז"ל, בן 8, היה על סירה עם משפחתו בפארק מפרץ הברסטראוו, ומסיבות לא ידועות הוא התהפך.

כולם חולצו, אך יוסף נעלם. הוא נמשה מהמים זמן קצר לאחר מכן על ידי סירת הצלה והובהל על ידי ארגון הצלה לבית החולים. הוא נפטר כשעה לאחר מכן.

עדי ראייה סיפרו כי כל בני המשפחה לבשו אפודי הצלה – כולל הילד יוסף ז"ל.

הלוויה נערכה לפני שבת בשיכון סקווירא. יוסף גולדמן ז"ל הוא בנו של הרב מרדכי בן הרה"צ אליעזר גאלדמאן. ונין האדמו"רים מקאפיטשניץ ואלכסנדר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו