תיעוד: מרן שר התורה עם ספר התורה הזעיר שיתלה על צווארו בהקפות

כפי שנחשף ב'חדשות JDN', מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי קיבל היום בד מיוחד אותו יכרוך סביב צווארו כשבשני צידי הבד ישנם תופסנים עשויים כסף טהור שעליהם יתלה ספר התורה, וכך יוכל להתהלך עם ספר התורה במהלך כל ההקפות ללא קושי

כפי שנחשף ב'חדשות JDN', חידוש מיוחד לקראת 'שמחת תורה' בהיכלו של שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי שליט"א: בשנים האחרונות משתמש מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי שליט"א במהלך ההקפות ב'שמחת תורה' בספר תורה זעיר בגודלו, ואולי אף הקטן בעולם.

את הספר התורה הזעיר מעניק לו כל שנה לקראת חג שמחת תורה, אחד מבני ביתו וממקורביו לאחר שראה את הקושי של שר התורה מפאת גילו בהחזקת ספר תורה רגיל בגודלו במהלך ההקפות בשמחת תורה. כשהגישו לפני שר התורה, נהנה עד מאוד למראה ספר התורה וכך במהלך השמחת תורה השתמש בזה מרן ואף רקד עמו במהלך ההקפות.

הבוקר הגישו לשר התורה בד מיוחד אותו יכרוך שר התורה סביב צווארו כשבשני צידי הבד ישנם כעין תופסנים עשויים כסף טהור שעליהם יתלה ספר התורה, וכך יוכל שר התורה להתהלך עם ספר התורה במהלך כל ההקפות של שמחת תורה, ללא שום קושי, עוד נודע כי על הבד נרקמה הפסוק "ימים על ימי מלך תוסיף שנותיו כמו דור ודור'.

אחד מגדולי התורה כששמע על דבר זה, אמר, כי כך היה בזמן מלכי ישראל שהיו כותבים ספר תורה ומניחים בחיקם תמיד, וודאי שהיה כרוך סביב צווארם בכדי שיוכלו להתנייד עימו כל הזמן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו