גפני: "ברגע האחרון יצטרפו לממשלה מפלגות שבימים רגילים לא היו נכנסים"

יו"ר 'דגל התורה' מעריך כי, "להערכתי הפתרון יגיע ב-21 הימים האחרונים". עוד הוסיף: "חוק הגיוס הוא רע מאוד ולא הסכמנו לחוק. אין מושג כזה שיעבור חוק בלי תיקונים, היה ברור שיהיו תיקונים בחוק הגיוס". ליצמן: "הערכה שלי שפנינו לבחירות"

יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, סבור כי "אנחנו כרגע ללא ספק במבוי סתום, להערכתי הפתרון יגיע ב-21 הימים האחרונים שאם לא תורכב ממשלה הולכים לבחירות". לדבריו, "אני חושב שברגע האחרון יצטרפו אלינו לממשלה של נתניהו מפלגות שבימים רגילים לא היו נכנסים לממשלה כזאת. מפלגות שיראו בחירות מול העיניים וירצו רק למנוע את זה. ליברמן נטש את גוש הימין".

בראיון ל'כאן חדשות' הוסיף כי, "המפלגות החרדיות נגד בחירות. חוק הגיוס הוא רע מאוד ולא הסכמנו לחוק. לא רלוונטי מה אמרתי בסרטון במאפיית ויז'ניץ. אין מושג כזה שיעבור חוק בלי תיקונים, היה ברור שיהיו תיקונים בחוק הגיוס". גפני נשאל על דיווח שאמר למרן הגר"ג אדלשטיין שהבין מנתניהו שהולכים לסבב ג והשיב, "אני לא אומר מה אני מדבר בפגישות עם גדולי ישראל".

בתוך כך, סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן אומר כי, "הבלוק חזק מאוד. לא מאמין שיש היתכנות להקמת ממשלת שמאל, אלא אם מישהו מהבלוק יבגוד. לא רואה מציאות כזאת למרות שיש ניסיונות כל הזמן לפרק את הבלוק. עשינו החלטה טובה מאוד כשהקמנו את הבלוק. זה מנע הקמת ממשלת שמאל".

בראיון לשלומי גיל בעיתון 'משפחה' הוסיף יו"ר יהדות התורה כי "אני ממשיך בהערכה שלי שפנינו לבחירות. אין לי מידע יותר מהמידע שיש לך, אבל אם המצב ימשיך כפי שהוא נכון להיום – אנחנו הולכים לבחירות. ביהדות התורה ערוכים ומוכנים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו