צילום: קובי גדעון, לע"מ

סקר: 96% ממצביעי יהדות התורה וש"ס בעד נתניהו – רק 89% מהליכוד

סקר פוליטי: כמעט תיקו בין נתניהו וגנץ בשאלה מי צריך לכהן ראשון כראש ממשלה בממשלת אחדות • האשמים בפלונטר: נתניהו בראש, אחריו לברמן, גנץ בסוף • בחירות ישירות לראשות הממשלה? פער של 3% בין נתניהו לגנץ, 11% לא החליטו

45% מהציבור חושב כי במקרה ותוקם ממשלת אחדות, ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו צריך להמשיך לכהן בתפקיד ולהיות ראשון ברוטציה, יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ נמצא בפער קטן בלבד, עם 43% מהציבור שהוא צריך להיות הראשון לכהן כראש ממשלה. 13% מהנשאלים לא החליטו. כך עולה מסקר שפורסם בתוכנית 'חדשות הבוקר' ב'קשת'.

אך בינתיים לא קמה ממשלה כזאת, ועל פי הסקר, 39% מהציבור רואה בבנימין נתניהו אשם בך, אחריו נמצא יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן המואשם על ידי 29% מהציבור בפלונטר הפוליטי, רק 19% בלבד סבורים כי האשמה המרכזית באי כינון ממשלה עד כה מוטלת על כתפיו של בני גנץ. 13% ענו כי לא החליטו.

הסקר שנערך על ידי 'פאנלס פוליטיקס' בדק גם מה יצביע הציבור במקרה ו"הצעת דרעי" לבחירות ישירות לראשות הממשלה תצא לפועל. 46% מהנשאלים השיבו כי יתמכו בבנימין נתניהו, לעומת 43% לבני גנץ. 11% מהנשאלים השיבו כי לא החליטו. מניתוח תוצאות הסקר עולה, כי בקרב מצביעי ישראל בתינו והרשימה המשותפת נרשם אחוז המתלבטים הגבוה ביותר.

עורך הסקר מנחם לזר סיפר נתון מפתיע, לפיו "התמיכה של מצביעי הליכוד בבנימין נתניהו פחותה מהתמיכה בו מצד מצביעי הגוש, בעיקר מהמפלגות החרדיות. כששאלנו מי אתם רוצים שיהיה ראש ממשלה בבחירות ישירות, 96% ממצביעי יהדות התורה וש"ס היו בעד נתניהו, בעוד שממצביעי הליכוד רק 89% היו בעד. הבייס של נתניהו הוא דווקא במפלגות החרדיות ולא אצל מצביעי הליכוד".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין שום סיבה. הבעייה שהוא המתאים היחיד לתפקיד. אם היה מישהו אחר הנתונים היו אחרים.

שטויות , לא מאמין שיש אחד שבחר בביבי שחושב שהוא אשם. בשמאל בטח יגידו את זה אבל לא בימין.

אף אחד לא חושב באמת שלפיד , גאוותן שבלי השכלה בכלל (אפילו בלי תעודת בגרות) או גנץ הרכרוכי ואפס נסיון פוליטי בכלל יצליחו לעמוד עם ביבי באותה ממשלה, זאת הרי בדיחה. הוא ענק בין גמדים.

ואפשר להפסיק לחפש פוליטיקאים אשמים , כי הם לא.

מי שאשם מבבחירות שלישיות זה האזרחים שבחרו בליברמן. וגם בבחירות הבאות מי שיבחר ליברמן בעצם בוחר בחירות רביעיות. פשוט וקל.

ככה זה נראה שלא לומדים הסטוריה ולא לומדים מההסטוריה…..

בושה וחרפה עד היכן מגיע הערצה לאיש חוטא ומחטיא,
תפתחו את העיניים ותחזרו להאמין בתורה שאמרה "מחלליה מות יומת" וקל וחומר ההוא שגורם לחילולי שבת בכל הארץ ע"י ישראל כץ ומצעדי תועבה ע"י מירי רגב וזה רק קצה הקרחון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו