צילומים: פלאש 90

גלנט תוקף את מינוי בנט: "נתניהו טועה, לא הכול למכירה"

בשיחה סגורה תקף השר גלנט את ראש הממשלה על רקע מינויו של בנט לשר הביטחון ואמר כי "מינוי בנט חסר האחריות", לדבריו: "לא הכול למכירה. הוא (נתניהו) טועה". מטעמו של גלנט נמסר: "אמשיך לעשות כמיטב יכולתי כדי לסייע לראש הממשלה והמערכת הביטחונית"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בשיחה סגורה שקיים היום (ראשון) השר יואב גלנט ופורסמה ב'כאן 11' תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע מינויו של נפתלי בנט לתפקיד שר הביטחון ואמר כי "מינוי בנט חסר האחריות", לדבריו: "לא הכול למכירה. הוא (נתניהו) טועה". מטעמו של גלנט נמסר בתגובה לפרסום: "ישראל נמצאת בתקופה ביטחונית מורכבת ורגישה, אמשיך לעשות כמיטב יכולתי כדי לסייע לראש הממשלה והמערכת הביטחונית".

השר גלנט, אלוף המיל' שמועמדתו לתפקיד הרמטכ"ל סוכלה, וחושק בתפקיד אותו קיבל בנט, הצביע הבוקר נגד המינוי, ואמר כי "ישראל נמצאת בתקופה בטחונית מורכבת ורגישה. המינוי הזה אינו משרת את בטחון המדינה ולכן אצביע נגדו. אמשיך לעשות כמיטב יכולתי, כדי לסייע בידי ראש הממשלה והמערכת הביטחונית כדי לשמור על ביטחון ישראל".

כזכור, מינויו של בנט לתפקיד שר הביטחון אושר היום בישיבת הממשלה, במהלך הישיבה התקיימה הצבעה על המינוי לתפקיד, רוב השרים תמכו בהצבעה, למעט השר יואב גלנט שהצביע נגד. המינוי של בנט יכנס רשמית לתוקף מיד שנציג מהממשלה יודיע על כך באופן רשמי מעל במת הכנסת.

טרם ישיבת הממשלה חתם ראש הממשלה בנימין נתניהו על מכתב התפטרות מתפקיד שר הביטחון, התפטרות שתיכנס לתוקף תוך 48 שעות. בפתח ישיבת הממשלה התייחס נתניהו למינוי ואמר כי, "במהלך הישיבה אני אביא את מינויו של נפתלי בנט לתפקיד שר הביטחון, אני מאחל לו הצלחה".

בנט אמר לאחר אישור המינוי כי, "מתוך תחושת אחריות עמוקה לביטחון מדינת ישראל, נעניתי ביום שישי לבקשתו של ראש הממשלה נתניהו לשרת כשר הביטחון. יש לי אמון מלא במערכת הביטחון, בלוחמי צה״ל ובמפקדיו, ובראשם הרמטכ״ל רב-אלוף אביב כוכבי. כל חיי לחמתי למען ביטחון ישראל, בכל תחנות חיי – בסיירת מטכ״ל, ביחידת מגלן, בקבינט המדיני-ביטחוני ובכל תפקיד ציבורי. אני מודה לראש הממשלה נתניהו על האמון שנתן בי. אפעל עמו יד ביד למען ביטחון ישראל".

כזכור, ראש הממשלה נתניהו החליט למנות את בנט לשר הביטחון בממשלת המעבר. בנוסף סוכם בין נתניהו לבנט כי מפלגות הליכוד והימין החדש יקימו באופן מיידי סיעה משותפת בכנסת ה-22 (לפי המודל של הליכוד-ישראל ביתנו בכנסת ה 19) ומתחייבים לפעול ביחד כסיעה משותפת לאורך כהונת הכנסת הנוכחית.

מהליכוד נמסר זמן קצר לפני כניסת השבת כי, "ראש הממשלה נתניהו ויו״ר הימין החדש נפתלי בנט נפגשו הבוקר (שישי) במשרד ראש הממשלה. ראש הממשלה הציע לבנט למנותו לשר ביטחון, ונפתלי בנט קיבל את ההצעה. המינוי יובא לאישור הממשלה בישיבת הממשלה הקרובה. בנט הסכים שבמידה ותוקם ממשלה חדשה כגון, ממשלת אחדות רחבה או ממשלה צרה, ימונה אדם אחר לתפקיד שר הביטחון".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גלנט עדיין לא קלט שביבי ימכור גם את אמו כדי לשבת עוד יום על כס ראש הממשלה?

נתניהו מוכר את המדינה לירדן בנהריים את הדרום לחמאס ואת הגבעות לרש"פ ואת הר הבית לוואקף ואת המפעלים לסין , אז את הביטחון לא ימכור לבנט?
ממש בקטנה….

אתם מדברים שטויות! לא הכל אתם יודעים ולא כל מה שגנץ אומר זה נכון. ביבי עשה המון למען המדינה, אבל אין באפשרותו לעשות הכל! הוא לא מלאך ויש גם את אמריקה ורוסיה שצריך להתחשב בדעתן, ועוד מליון ואחד דברים, שרק הוא והשב"כ יודעים. לא הכל אפשר לספר ולא צריך להשתלח באדם שנרדף במשך שנים כה רבות עד צווארו,רק בגלל שהוא ימני!
דוקא אנו החרדים, צריכים לחזק אותו, וזה אכן מה שיהדות התורה עושה בשליחות גדולי ישראל!!!
אינני מבינה איך האדם הזה עוד שורד, אחרי שנים של התעללות בו ובמשפחתו בפרהסיה?!
כבר אמר מי שאמר, שדברים שרואים מפה, לא רואים משם. ועוד יותר מזה! חכמינו הורו לנו: "אל תדון את חברך, עד שתגיע למקומו" ולמקומו, לא דוקא של ביבי, אלא של כל אדם אחר בעולם, לעולם לא תגיע!!! אז לפעמים צריך פשוט לשתוק!!!

נתניהו. הצרציל של דורנו. עם ישראל לא ראוי למנהיג בקנה מידה היסטורי שכזה.

הדי אן איי של עם ישראל מקדמת דנא… זה כפיות טובה של העם נגד המנהיג.
הכפיות טובה.
זה חלק מאיתנו.

הייתי אומר"ביישנים…רחמנים…גומלי חסדים….ו…כפויי טובה…

"עוד מעט וסקלוני…" אמר משה רבנו לקדוש ברוך הוא.

לא שאני משווה חלילה.
אבל קחו את העיקרון.
אנו כפויי טובה. חבל"ז. 2 סטירות מגיעות לנו.

לגופם של דברים ברור שבנט ראוי להיות שר הביטחון ואין ראוי ממנו הוא היחיד שהתריע על המנהרות והוא היה תמיד הכי פעיל בקבינט ודאי שהוא יותר ראוי מישראל כץ או מליברמן נכון שכרגע הוא התמנה בגלל צורך פוליטי אבל זה פולטיקה טובה שבן אדם שהוא ראוי אז מממנים אותו בגלל צורך פוליטי ואם הוא לא היה ראוי אז זה שחיתות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture