דיווחים בסוריה: הרוגים בתקיפה סמוך לשגרירות לבנון בדמשק

מספר בני אדם נהרגו וכמה נוספים נפצעו בתקיפה אווירית שאירעה הלילה בשכונת אל-מאזה שבבירת סוריה דמשק. בניין אזרחי הותקף בשכונת אל-מזה. על פי דיווחים מדובר בביתו של אכרם אל-עג'ורי, בכיר בארגון הג'יהאד האסלאמי

כמה בני אדם נהרגו וכמה נוספים נפצעו, בתקיפה אווירית שאירעה הלילה (שלישי) בשכונת אל-מאזה שבבירת סוריה דמשק – כך דווח בסוכנות הידיעות הסורית "סאנא". הדיווחים אינם מייחסים עדיין את התקיפה לארגון או למדינה, אך האירוע התרחש לכאורה ברקע חיסול בכיר הג'יהאד האסלאמי ברצועה הלילה.

לפי הדיווחים, בניין הותקף בשכונת אל-מזה בבירה הסורית ליד שגרירות לבנון, והיעד היה ביתו של פעיל הג'יהאד אכרם עג'ורי, סגנו של מנהיג הג'יהאד האיסלאמי זיאד נחאלה. לפי דיווחים בכלי תקשורת ערביים, בנו של אל עג'ורי חוסל יחד איתו. דובר צה"ל מסר בתגובה כי "אינו מתייחס לדיווחים זרים".

כזכור, בפעילות משותפת של צה"ל ושירות הביטחון הכללי הותקף הלילה מבנה בו שהה בכיר מפקדי הג'יהאד האיסלמי הפלסטיני (גא"פ) ברצועת עזה, בהאא' אבו-אלעטא, כך נמסר מדובר צה"ל. בהודעת צה"ל צוין כי פעולה זו אושרה על-ידי ראש הממשלה ושר הביטחון, מר בנימין נתניהו.

עוד הוסיפו בצה"ל כי, "אבו-אלעטא חולל הלכה למעשה את רוב פעילות הגא"פ ברצועת עזה, והיווה "פצצה מתקתקת". אבו-אלעטא הוביל ועסק באופן ישיר בפיגועים ובניסיונות לפגע באזרחי ישראל ובחיילי צה"ל במתווים שונים ובהם ירי רקטי, ירי צליפה, שיגור רחפנים ועוד. בהאא' אבו-אלעטא אחראי למרבית הפיגועים בשנה האחרונה מרצועת עזה, ימי הקרב סמוך ליום הזיכרון, ירי על פסטיבל שדרות ב-25 באוגוסט 2019, והאחרון שבהם ירי מטח הרקטות לעבר העיר שדרות ויישובי העוטף, ביום שישי ה-1 בנובמבר 2019".

"אבו-אלעטא קידם בימים האחרונים מוכנות למימוש מיידי של פיגועים במתווים שונים נגד אזרחי ישראל וחיילי צה"ל, בהם אימון חוליות לפיגועי חדירה וצליפה, שיגור רחפנים, והיערכות לירי רקטי לטווחים שונים. פעולת הסיכול שבוצעה בשיתוף פעולה של צה"ל ושירות הביטחון הכללי, על בסיס מודיעין מדויק ויכולות מבצעיות גבוהות, מהווה מהלך מנע ממוקד ונקודתי להסרת איום ממשי של ארגון הגא"פ", לשון הודעת דובר צה"ל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד לחי העולמים ולחכמי ישראל . לצה"ל לראש הממשלה לרמטכ"ל לשר הבטחון הטרי שעושה עבודתו נאמנה מהיום הראשון . לא כמו הברברן לברמן שנתן אולטימטום של 24 שעות להנייה והם נמשכים כבר 5 שנים .. כנראה 24 שעות שהתכוון הזגזגן אין להם גבול .. כל הכבוד בנט יישר כוח .. מר גנץ בטוח שימצא יחד עם העיתונאים השמאלנים תירוץ ללכלך ולרכל על הממשלה

א מאלחומע צייט

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו