Yonatan Sindel/Flash90

הטיסה נדחתה: האדמו"ר הגיע לנתב"ג אך התברר שהויזה נעלמה

מרן האדמו''ר מויזניץ שליט''א היה אמור להמריא אמש לארה''ב, אך התברר שהויזה נעלם. למרות שסוכם כי האדמו"ר יוכל לצאת לטיסה, התברר אין אפשרות לצאת מן הארץ ללא ויזה לארה''ב. הבוקר הושג הויזה והאדמו"ר המריא לחתונה לנכדו

מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א היה אמור להמריא אמש (שלישי) לכיוון ארה"ב לרגל שמחת החתונה לנכדו, אך בעקבות עניינים טכניים הרבי המריא רק בשעה האחרונה.

מפרטים שהגיעו לידי 'חדשות JDN' עולה כי הויזה שהייתה בשימושו של מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א היתה יחד עם עם הדרכון הישן של הרבי ועוד שאר מסמכים שנעלמו, לאחר שבשנה האחרונה הרבי חידש את דרכונו.

שעות לפני שעת הטיסה היעודה של הרבי אמש, התברר כי הויזה לא נמצאת, בעקבות כך בחסידות עירבו את כלל הגורמים הרלוונטיים ונעשו תיאומים מול השגרירות האמריקאית במטרה שטיסתו של הרבי תתקיים כמתוכנן.

לאחר פעילות של כמה עסקני החסידות ניתנה האפשרות לכך שהרבי ימריא לארה"ב כמתוכנן, ואכן, הרבי יצא מביתו אמש לכיוון נתב"ג לקראת יציאתו מן הארץ, אך שם הבהירו לרבי שאין כלל אפשרות לצאת מן הארץ ללא ויזה לארה"ב, בעקבות כך חזר מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א יחד עם מקורביו בחזרה לביתו בבני ברק.

עם שובו של הרבי הפעילו עסקני החסידות את כלל הגורמים הרלוונטים לחידוש הויזה במהירות האפשרית, וכך נדחתה הטיסה להיום (רביעי) כאשר בשעה האחרונה המריא מרן האדמו"ר שליט"א יחד עם מקורביו לארה"ב לרגל שמחת החתונה לנכדו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אוי וייזה מיר
רמז מהשמים? להשאר בארץ הקוידש

בדקו את מקורותיכם טרם הוצאת ידיעה. יש כאן לא מעט טעויות

מה זה מעניין?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו