צילום: אופק אבשלום

עמיר פרץ: "התקדמות משמעותית במו”מ בין העבודה גשר לכחול לבן"

יו"ר מפלגת 'העבודה-גשר': "הגענו להסכמות דרמטיות בנושא העלאה משמעותית של שכר המינימום במשק, הגענו גם לסיכום על הפסקת ההעסקה הקבלנית בשירות הציבורי בדגש על מורי הקבלן. סוכם על מתווה פורץ דרך של חינוך ציבורי חינם מגיל אפס"

יו"ר מפלגת 'העבודה-גשר' עמיר פרץ הודיע הערב על התקדמות במו”מ בין מפלגתו לכחול לבן בראשות ח"כ בני גנץ. הגענו להסכמות דרמטיות בנושא העלאה משמעותית של שכר המינימום במשק, הגענו גם לסיכום על הפסקת ההעסקה הקבלנית בשירות הציבורי בדגש על מורי הקבלן".

עוד הוביף רץ כי, "כמו כן, סוכם על מתווה פורץ דרך של חינוך ציבורי חינם מגיל אפס, וכן על הגדלת תקציב תנועות הנוער והמכינות קד”צ החילוניות ועל החזרת אחריות הממשלה על מסגרות חסות הנוער. בנוסף, סיכמנו על מתווה שיסייע לפתור את משבר הדיור הציבורי".

"אנחנו עדיין בעיצומו של המשא ומתן. יש עוד נושאים רבים שנמצאים בדיון ואנחנו מתכוונים להשיג עבורכם, עבור כל אזרח בישראל, הישגים נוספים. אנחנו נחושים לצמצם את הפערים האדירים בחברה בישראלית ובזכותכם אנחנו מסוגלים לעשות זאת. יש את אלה שמגישים חשבוניות, אנחנו מציגים לכם קבלות", דברי פרץ.

פרץ נפגש עם גנץ מיד לאחר שקיבל את המנדט להרכבת הממשלה, "פרץ ולוי אבקסיס דרשו קווי יסוד שיגדירו ממשלה של בשורה ותקווה חברתית. כמו כן, הציגו את דרישתם להיות שותפים לעיצוב תקציב מדינה חדש של בשורה ולא תקציב של גזירה, ובו רפורמה במערכת הבריאות, בביטחון התעסוקתי ובדיור, השקעה בעובדים ומשפחות צעירות, השקעה בקשישים, השקעה בחינוך ובשירותי הרווחה. צוות ההסכמות של העבודה גשר יונחה לנהל את השיחות לפי קווי יסוד אלה", נמסר אז מהמפלגה.

יו"ר העבודה גשר ח"כ עמיר פרץ אמר קודם הפגישה כי "נציג לרה"מ המיועד ח"כ בני גנץ את קווי היסוד שלנו הכוללים רפורמה במערכת הבריאות, בביטחון התעסוקתי ובדיור, השקעה בעובדים, השקעה במשפחות הצעירות, השקעה בקשישים, השקעה בחינוך ובשירותי הרווחה – את כל אלה הבטחנו במערכת הבחירות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הבן אדם מנותק כתמיד…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו