Hadas Parush/FLASH90

מנדלבליט: "יום קשה – קיבלתי את ההחלטה בלב כבד, אך בלב שלם" • צפו

היועץ המשפטי לממשלה התייחס להחלטתו להגיש כתבי אישום נגד ראש הממשלה: "הטענה לפיה אין עבירת שוחד אם עובד הציבור לא קיבל לידיו כסף היא משוללת יסוד". עוד הוסיף כי, "יש להוקיע שיח מתלהם נגד אנשי אכיפת החוק, זהו משחק באש''

היועץ המשפט לממשלה אביחי מנדלבליט התייחס הערב בהצהרה מיוחדת להחלטתו להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "היום הזה הוא יום קשה ועצוב", פתח היועמ"ש. "היום הודעתי לבאי-כוחו של ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, על החלטתי להעמידו לדין בכתב אישום, הכולל שלושה אישומים".

"יום שבו היועץ המשפטי לממשלה מחליט על הגשת כתב אישום נגד ראש ממשלה מכהן בגין עבירות חמורות של שחיתות שלטונית – הוא יום קשה ועצוב, מבחינת הציבור בישראל ומבחינתי באופן אישי. אזרחי ישראל כולם, ואני בתוכם, נושאים עינינו אל נבחרי הציבור, ובראש בראשונה – לעבר ראש הממשלה, ורואים בהם את מנהיגינו שנבחרו באופן דמוקרטי לתפקידם".

"ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הוא אדם עתיר זכויות", המשיך מנדלבליט, שכיהן בעבר כמזכיר הממשלה של נתניהו, "זכיתי לעבוד עימו ולעמוד על כישוריו הרבים ועל יכולותיו המיוחדות כראש הממשלה. את ההחלטה על הגשת כתב האישום נגדו קיבלתי בלב כבד. בלב כבד אמנם, אך גם בלב שלם. מתוך תחושת מחויבות עמוקה לשלטון החוק, לאינטרס הציבורי ולאזרחיה של מדינת ישראל".

"אכיפת החוק איננה נתונה לבחירה. זה לא עניין של ימין או שמאל. זה לא עניין של פוליטיקה. זוהי חובה המוטלת עלינו – אנשי מערכת אכיפת החוק, ועליי באופן אישי כמי שעומד בראשה. זוהי החובה שלי כלפי אזרחי המדינה – אשר האינטרס הציבורי מחייב כי יחיו במדינה שבה אין אדם שהוא מעל החוק; במדינה שבה חשדות למעשי שחיתות נבדקים ונחקרים, למען גילוי האמת ומיצוי הדין כשהדבר נדרש. זוהי המשמעות הבסיסית ביותר של שלטון החוק במדינה דמוקרטית. מהסיבה הזו בדיוק, היום הזה הוא אמנם יום קשה, אבל הוא גם יום חשוב".

היועץ פירט בקצרה על עיקרי כתב האישום, "האישום הראשון מבוסס על החקירה בתיק 4000. באישום זה, החלטתי להעמיד את ראש הממשלה לדין בעבירות של לקיחת שוחד ומרמה והפרת אמונים. זאת, בגין מערכת יחסים של "תן וקח" שנרקמה בין ראש הממשלה לבין הבעלים של חברת "בזק" ואתר החדשות באינטרנט "וואלה" – מר שאול אלוביץ', ורעייתו".

"במסגרת הקשר שנוצר ביניהם, מר אלוביץ' – שהיה זקוק לראש הממשלה לשם קידום האינטרסים העסקיים והכלכליים שלו, קיבל מראש הממשלה ומסביבתו בקשות ודרישות בהיקף נרחב בנוגע לפרסומים שונים באתר "וואלה", חלקן בתקופות של בחירות, ועשה כל שביכולתו על מנת להיעתר להן, וזאת באופן חריג".

"מדובר במאות בקשות ודרישות. מר אלוביץ' לחץ באמצעות מנכ"ל וואלה על כתבים ועורכים להיענות לדרישות ראש הממשלה ובמקרים רבים מאמציו נשאו פרי. ראש הממשלה, בתמורה, פעל לכך שהחלטותיו באופן אישי והחלטות משרד התקשורת בקשר לחברת "בזק", בכמה נושאים מרכזיים, יתקבלו על פי רצונותיו של מר אלוביץ'. מדובר בהחלטות שהניבו למר אלוביץ' ולחברת "בזק" סכומי עתק. בתיק זה החלטתי להעמיד לדין בעבירת שוחד גם את בני הזוג אלוביץ'".

על תיק 2000 אמר מנדלבליט, "באישום זה, החלטתי להעמיד את ראש הממשלה לדין בעבירה של מרמה והפרת אמונים. זאת, משום שניהל שיח מושחת אודות הצעת שוחד שקיבל מהבעלים והעורך האחראי של קבוצת "ידיעות אחרונות", מר נוני מוזס. במסגרת שיח זה, הציע מוזס שהוא ישנה לחלוטין את הסיקור של ראש הממשלה בעתון "ידיעות אחרונות" ובאתר YNET – עד כדי "סיבוב הספינה" ו"רעידת אדמה", כלשונו".

"זאת, בתמורה לכך שראש הממשלה יפעיל את כוחו לחקיקת חוק שיגביל את העיתון המתחרה, "ישראל היום", וישיא בכך למוזס רווחים כספיים משמעותיים. אף שראש הממשלה לא קיבל את הצעת השוחד של מוזס ואף לא ביקש שוחד, ובשל כך גם החלטתי שלא להאשים אותו בעבירת שוחד, הרי שהוא נטע במוזס את הרושם שמתן שוחד לראש הממשלה הוא אפשרות מעשית שניתן לנהל עליה משא ומתן".

"הכול, כשלנגד עיניו של ראש הממשלה עמדו הבחירות שבפתח וחשיבות הסיקור שלו ושל בני משפחתו במיוחד בתקופה זו, מתוך רצון להבטיח את זכייתו בבחירות. ראש הממשלה ניצל בכך את מעמדו ואת כוחו השלטוני כדי להיטיב עם עצמו באופן פסול. בתיק זה החלטתי גם להעמיד לדין את מציע השוחד – מר מוזס".

על תיק 1000 אמר כי, "באישום זה החלטתי להעמיד את ראש הממשלה לדין בעבירה של מרמה והפרת אמונים. זאת, משום שבמשך שנים, קיבלו ראש הממשלה ורעייתו באופן שוטף ובמסגרת "קו אספקה" של ממש, קופסאות סיגרים ובקבוקי שמפניה בשווי כולל של מאות אלפי שקלים חדשים, מאנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר. הדבר נעשה, לרוב, על פי דרישות ובקשות של ראש הממשלה ורעייתו, שהועברו ככלל באמצעות העוזרת של אנשי העסקים, לרבות בתקופות שהללו כלל לא היו בארץ".

"במקביל לכך, פעל ראש הממשלה במסגרת תפקידו לשם קידום אינטרסים אישיים וכלכליים משמעותיים של מר מילצ'ן. ההחלטה אותה קיבלתי על הגשת כתב אישום בשלושת האישומים האמורים נגד ראש הממשלה התקבלה אך ורק משיקולים ראייתיים ובהתאם לדין. שום שיקול אחר לא השפיע עליי".

"כאן המקום להתייחס בקצרה לקולות רבים ומדאיגים שנשמעו בתקופה האחרונה, המגיעים לעיתים עד כדי איומים של ממש, נגד בעלי תפקידים במערכת אכיפת החוק. נשמעו ביטויים מרחיקי לכת שאין להם מקום בשיח הציבורי. השיח הזה הוא מסוכן. זה משחק באש. יש לחדול ממנו".

"אני קורא מפה לכולם, ובראש ובראשונה למנהיגי המדינה – יש להתנער מהשיח האלים והמתלהם נגד אנשי מערכת אכיפת החוק; יש להוקיע אותו; יש לגנות אותו. זוהי אחריות משותפת, של כולנו יחד, לשמור על מוסדות החוק והמשפט שמגנים על אזרחי המדינה מפני פשיעה על סוגיה השונים.

"יש בהחלט מקום להעביר ביקורת ולקיים שיח ודיון על פעולות מערכת אכיפת החוק, אך נדרש לקיים את השיח הזה באופן ענייני ומכבד. איננו חפים מטעויות. איננו חסינים מביקורת. אך יש מרחק רב בין ביקורת עניינית, גם אם נוקבת, לבין קונספירציות חסרות כל ביסוס. מערכת אכיפת החוק היא מוסד ממלכתי. היא מוסד של המדינה. לכל אורך הדרך, מערכת זו פעלה, פועלת ותמשיך לפעול, בצורה ממלכתית ועניינית".

"לא הושפענו מאיומים, מלחצים ומהכפשות, מכל הצדדים, ופעלנו ללא מורא וללא פחד, למען האינטרס הציבורי ולמען שלטון החוק. תיקי החקירה בעניינו של ראש הממשלה טופלו באחריות, ביסודיות ובכובד ראש. בתיקי 1000 ו-2000, אישרתי פתיחה בחקירה רק לאחר קיום בדיקה מקדמית שנמשכה מספר חודשים, ושבה התברר כי יש חשד סביר לביצוע עבירות מצד ראש הממשלה".

"תיק 4000 החל למעשה בעקבות חקירה של רשות ניירות ערך בפרשת "בזק", שראש הממשלה כלל לא היה חשוד במעורבות בה. החקירה בעניין ראש הממשלה נפתחה רק לאחר שהגיע מידע שהחשיד אותו באופן ברור בביצוע עבירות מתחום טוהר המידות. בתיקים אחרים, שבהם לא התעורר חשד סביר למעורבות ראש הממשלה בפלילים – הוא גם לא נחקר כחשוד ואף לא היססנו לנקות אותו מחשד, גם אל מול ביקורת ציבורית שנמתחה על כך. במסגרת הליווי של החקירות בתיקים אלו, הקפדתי להתמקד אך ורק בחשד למעשים פליליים. לא עסקתי ב"רכילות", ולא עסקתי בזוטות – חתרתי למילוי חובתי מכוח החוק למיצוי דין אך ורק במקום בו הדבר נדרש. החקירות היו מקצועיות ויסודיות".

"כאן המקום להוקיר את תרומתה של משטרת ישראל, ובעיקר של אגף החקירות והמודיעין, שמפקדיו וחוקריו עשו עבודה מאומצת וטובה בהגעה לחקר האמת. אני מבקש בהזדמנות הזו להודות במיוחד לראש אח"מ הקודם, ניצב בדימוס מני יצחקי, ולראש אח"מ הנוכחי, ניצב גדי סיסו, שתרומתם לאכיפת החוק בישראל לא תסולא בפז. אני מבקש גם להודות לרשות לניירות ערך שהייתה שותפה לחקירה בתיק 4000".

"לאחר שהחקירות הסתיימו, כולל השלמות חקירה שהתבקשו במהלך הדרך כדי למצות את חקר האמת, קיימנו דיונים יסודיים ומעמיקים בממצאיהן. לאור ממצאים אלו, הגעתי לכלל מסקנה כי יש מקום לשקול הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה והודעתי על כך בסוף חודש פברואר השנה. בעקבות כך, ניתנה לבאי-כוחו הזדמנות להציג את טענותיהם בפניי במסגרת הליך של שימוע".

"לבקשת הסנגורים של ראש הממשלה, ובשל חשש אותו הציגו בפניי ל"דליפת" חומרים לתקשורת, עיכבתי את מסירת חומרי החקירה לבאי-כוחם של כלל החשודים בתיקים אלו עד לאחר מועד הבחירות של חודש אפריל 2019. כמו כן קיבלתי את בקשתם של סנגורי ראש הממשלה להאריך את פרק הזמן שהוקצב מלכתחילה ללימוד חומרי השימוע, ולקיימו רק בחלוף כחמישה חודשים מהמועד בו חומרי החקירה עמדו לרשותם, כדי שהם יוכלו להתכונן אליו היטב".

"נוכח משקלה של ההכרעה ועל מנת לתת את מלוא זכות הטיעון בתיקים אלה, השימוע התקיים במשך ארבעה ימים – מעל ל-40 שעות, אף זאת לבקשתם של סנגורי ראש הממשלה. טענותיהם המפורטות והמעמיקות של הסנגורים נשמעו בקשב רב, בלב פתוח ובנפש חפצה. אני מלא הערכה לעבודה המקצועית והיסודית אותה השקיעו, שהעידה על אמונתם המלאה בכנות של התהליך אותו קיימנו".

"לאחר שמיעת טענותיהם של הסנגורים בשימוע, הועברו לידינו מאות עמודים של טיעונים בכתב. בחלק מהנושאים שעלו בשימוע, האירו הסנגורים את ההתרחשויות שנחקרו באור שונה. הם ביקשו להציב בפנינו זוויות ראיה אחרות מאלו שעמדו בבסיס כתב החשדות. בשלב הבא, כל טענה שעלתה בשימוע, בין בעל-פה ובין בכתב, נבחנה לעומקה".

"קיימתי ימים ארוכים של דיונים על הטענות הללו. לקראתם, קיבלתי מהפרקליטות חוות דעת של מאות עמודים שניתחו את כל הטענות שעלו בשימוע. לצערי, במקביל לתהליך השימוע המקצועי והענייני שהתנהל בפניי, בתוך חדר הדיונים, ראינו ניסיונות חוזרים ונשנים לעשות דה-לגיטימציה להחלטה שתתקבל, גם על ידי הכפשת פרקליטים בכירים שנטלו בו חלק".

"שקרים רבים פורסמו והכפשות הושמעו כחלק מתהליך זה. צר לי מאד על כך. האמת היא כזו – התהליך היה רציני ואחראי. האנשים שהשתתפו בו פעלו אך ורק מתוך מניעים ענייניים. תופעה נוספת שחזינו בה הייתה ניסיון לקיים את השימוע – לאחר שכבר הסתיימו הדיונים בפניי – רק שהפעם בפומבי, תוך הצגת תמונה חלקית ומגמתית, שלא לומר מעוותת, של הדברים".

"הדבר נועד לצייר תמונה כאילו כל החלטה שתתקבל שאיננה סגירת התיקים היא בהכרח שגויה. גם בהקשר הזה האמת צריכה להיאמר – תיקי החקירה בעניינו של ראש הממשלה מבוססים על מאות ראיות שנאספו במסגרת חקירה יסודית ומאומצת – עדויות, מסמכים, התכתבויות, הקלטות, ועוד ועוד".

"הראיות הללו נבחנו באופן מקצועי ומעמיק, כל אחת בפני עצמה וכולן יחד כמכלול. לא השארנו אבן על אבן במאמץ להגיע לעומקם של דברים ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר והנכונה ביותר בהתבסס על מלוא הראיות ועל הדין. רק לאחר שהשתכנעתי שהתשתית הראייתית כולה מקימה סיכוי סביר להרשעה בפלילים, החלטתי כאמור להעמיד לדין את ראש הממשלה בשלושה אישומים".

"העבירות בהן מואשם ראש הממשלה הן עבירות חמורות. עבירת השוחד, בה מואשם ראש הממשלה בתיק 4000, מבטאת פגיעה חמורה בטוהר המידות בשירות הציבורי. הטענה לפיה אין עבירת שוחד אם עובד הציבור לא קיבל לידיו כסף היא משוללת יסוד. המחוקק קבע במפורש את ההיפך, ואף קיימת פסיקה רבה וארוכת שנים על טובות הנאה שונות, שאינן תשלום כסף לעובד הציבור, שיכולות להוות שוחד".

"העבירה של מרמה והפרת אמונים, בה מואשם ראש הממשלה בשלושת התיקים, אף היא עבירה חמורה, והיא מבטאת את האיסור על עובדי ציבור לנצל את משרתם ומעמדם לשם הפקת טובות הנאה אישיות".

"כאן המקום להדגיש. גם לאחר הגשת כתב אישום – ככל אדם, ראש הממשלה הוא בחזקת "חף מפשע". על התביעה הכללית להוכיח את אשמתו בבית המשפט, ורק בית המשפט הוא שיכול להרשיעו בדין בסופו של יום. אם ייקבע כי ראש הממשלה אכן ביצע את העבירות המיוחסות לו בכתב האישום, כי אז מדובר במעשים חמורים".

"זאת, מאחר שקבלת מתנות ע"י נבחר ציבור בהיקף של מאות אלפי שקלים במסגרת מעין "קו אספקה" שיטתי שמתקיים באופן רצוף לאורך שנים – היא דבר חמור. זאת, מאחר שטיפול של נבחר ציבור בענייניו האישיים והכלכליים של נותן המתנות הללו – הוא דבר חמור. זאת, מאחר שקיום שיח מתמשך ע"י נבחר ציבור אודות הצעת שוחד במטרה להפיק טובת הנאה מקיומו של השיח – הוא דבר חמור".

"כפי שכבר הבהרתי, בעניינו של ראש הממשלה מצאתי כי ישנן ראיות לכאורה לביצועם של מעשים חמורים אלה, המקימות סיכוי סביר להרשעה. לכן, חובתי על פי הדין – היא הגשת כתב אישום. לא מדובר בבחירה. מדובר בחובה. כך הדבר כלפי כל אזרח, וכך פעלתי גם כאן".

"אבקש לחתום את דבריי בהבעת הערכה עמוקה לצוות המקצועי והמסור שסייע בידי בקבלת ההחלטה בתיקי ראש הממשלה. פרקליט המדינה, שי ניצן, פרקליטת מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה), ליאת בן ארי ואנשיה המצוינים, משנים ליועץ המשפטי לממשלה, משנים לפרקליט המדינה, פרקליטים בכירים נוספים ועוזרים מסורים".

"כולם כאיש אחד פעלו על מנת להביא לקבלת ההחלטות הנכונות והראויות בתיקים אלו. בסופו של יום, ההחלטה שהתקבלה היא ההחלטה שלי. כפי שאמרתי בפתח הדברים, קיבלתי אותה בלב כבד, אבל מתוך תחושת אחריות עמוקה לשלטון החוק במדינה, ולעקרונות המשפט והצדק. אני משוכנע בכל ליבי כי פעלנו באופן המקצועי, היסודי והענייני ביותר, לטובת האינטרס הציבורי ולטובת אזרחיה של מדינת ישראל", דברי מנדלבליט.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
40 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מר מנדלבליט החלטתך שגויה וליצנית . כולנו ידענו את עמדתך השמאלנית והשנאה שלך לימין ובכלל זה ההשפעות של בגץ ששם לנגד עיניו בשם השמאלנים ובשמו הוא להפיל את נתנייהו ולפרק את הימין . יועץ שנתון ללחץ יום יומי מאותם שונאי חרדים השפיעו על ההחלטה הטיפשית והרעועה מלאה שקרים וסדקים שקריים . אנו העם לא מאמינים בך כלל ולא בכל הגוף ההסוי והמוטה שנקרא בגץ של שקר .. בעבורינו החלטתך שקרית ולא אמינה . אתה מנוהל כמו בובה על חוט לעולם אל תשכח אתה רק בן אדם . וללש מאד . מר אביחי הקב"ה רואה אותך ואת הריקבון סביבך . ושומע את המשפיעים והלוחצים עליך . פשוט דין מעוות צא לפנסייה ופתח לך בסטה של אבטיחים ודי לך ..

שידור חי ? ? ?
חשבתי שאפשר לצפות ….
ואז אני רואה שזה רק דיווח…

אביחי אכזבתנו לא מתאים לך להיכנע ללחץ השמאל בפרט אחרי שכל מוצ"ש הפגינו לך מתחת לבית. אלא אם כן יש לך תכנית להתמנות בעתיד לבית המשפט העליון ואז מובן לנו כתבי האישום

פייק נוז
למנדבליט יש אינטרסים
אנחנו עם נתניהו

ימות המשיח
זה פשוט לא יאומן על מה מעמידים אדם לדין
בושה למדינת ישראל

רשע מרושע, מתבייש להיות אזרח במדינה הזו

רק נס יחלץ את ביבי

תפרו לו תיק

ואיך זה שהצלחת להחליט בדיוק בזמן שיריבו הפוליטי גנץ לא הצליח להדיח את נתניהו בצורה פוליטית דרך הרכבת ממשלה?

שטויות

משת"פ

איזה צדיק תמים בדורותיו המנדלבליט הזה,
ממש להוזיל דמעות התרגשות…
זכינו שיש בינינו מתיפייף נקי כפים ויישר דרך ?

לא יאומן מנדנבליט הצייד האם יש לו בכלל לב שהוא יכול להגיד בלב שלם????????

אין אמון בבית המשפט, מושחתים.
זה התודה שמגיע לראש הממשלה הטוב ביותר שהיה למדינה. פשוט בושה וחרפה, כפויי טובה.

אמר שלמה המלך במשלי "משיב רעה תחת טובה לא תמוש רעה מביתו", סוף פסוק!

מנבליט חפש את החברים שלך אל תטיף ואל תאיים ואל תעשה טובות .
אתה משתף פעולה עם השמולנים הכופרים האלו.

ביבי ישב עם לפיד, יש תשלום על השנתיים הללו כנראה…כדאי לו טיפה יותר לעשות חשבון נפש, כי יש לו בת חרדית המנותקת ואולי מודרת מהמשפחה (היא ממש צדיקה, לא תאמינו…) אבל מי שמתחנף לבתי משפט, כאשר היה צריך לעשות רפורמות גדולות ולהצמיד לכל שופט ופרקליט חוקר פרטי, בסוף מקבל מהם… מקווים מאוד שביבי יכריע ברוחניות את הכף ויצא זכאי… יום עצוב לכל מי שמוסר נפשו למען הציבור, הגעילו את כולם בפרשיות הללו… האלה שמאשימים את ביבי בשחיתות, פי 100 יותר מושחתים מרמת השחיתות הדימיונית שמייחסים אליו… והמבין יבין

כפיות טובה. צביעות ורוע

פשוט לא אמין. המטרה להפיל את הימין ולחטוף את השלטון

רק אלוקים יעניש רשע שכמותך
לא שווה התייחסות
מלחמת האזרחים תחרט על שמך לדראון עולם

מנדלבליט מה הרעד בקולך? האם זה מרמז על משהו? האם זה נכון שהחלטת לרקוד מה יפית לפני הבג"ץ? האם בשביל החלטת למכור את נשמתך ל…? הלא ידעת הלא שמעת כי יש דין ויש דיין ואיך לא תירא לחרוץ דיני נפשות? עצוב לנו עצוב.ולכן מהיום נתחזק בייתר שאת בתפילת השיבה שופטינו כבראשונה.והסר ממנו יגון ואנחה.ולביבי נאמר התעורר נא וחזור בתשובה.וקבל על עצמך שמירת שבת .

מה יפית ניק

מישהו פה מבין כל המגיבים באמת מופתע?
מסופר שפעם מישהו הציק לחתם סופר אז החתם סופר אמר שהוא לא זוכר איזו טובה הוא עשה לו

שימו לב לכמה תמיהות שעולות בקשר לעיתוי של הודעת מנדלבליט.

אף אחד לא תכנן לקבל את הודעתו כ"כ מהר.
בדיוק בתחילת ה21 יום שבו לאף אחד אין מנדט, כדי לסבך אותו עם גורמים משפטיים שיטענו שאין לו סמכות להרכיב ממשלה, כי הוא כרגע ח"כ מועמד.
כל דבר מתוכנן היטב היטב. היועץ דחה ודחה את הזמן כדי לנצל את המומנטום והפלונטר הפוליטי כדי להכות את ביבי בנוקאאוט.
המניעים של אדון אביחי לא ברורים לי. אם כי אני מאמין שהוא קיבל איומים קשים מצד גורמים בפרקליטות שאבוי לו אם הוא ינקה את ביבי ולו באישום אחד בלבד.

היחס של שאר הפוליטיקאים משמאל דוחה ומעורר קבס מרמת השמחה לאיד וקולות הצהלה שהם מתקשים להסתיר.
כמו כן ערוצי התקשורת השמאלניים.

הנתון המעודד הוא שהמשיח קרב ובא.

בוזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז

בדיוק משום החלטות מרושעות כאלו אין אנו מאמינים בחילוניות, אדם שעשה ועושה כ"כ הרבה למען המדינה תולים אותו ברשעות בכיכר המדינה, על לא דבר, אתם עושים כל העבירות שבעולם, הכל מותר, וכשרוצים להיפטר מאדם מוצלח בגלל קנאה, מחפשים ומהפכים כל אבן כדי למצוא עילה לחייבו, וכבר אמר שלמה המלך מקום המשפט שם הרשע.
ובאופן כללי צריכים לזכור שדין שוחד נקבעת עפ"י דין תורתינו הק' שניתן לנו מיוצר האדם ובורא עולם ואין שום איסור רק בנותן שוחד לדיין הדן דין אמת, ואין חוקי בית המשפט ישרים ואמיתיות אלא זבל שיצאו מליבם של כמה שופטים כופרים ומגושמים.

מנדלבליט, לא השמאל ולא הימין לא מאמין לך ולניקיון כפיך! אלה שהשמאל שמח מהפוטש!

כי על הכל יבוא…במשפט!!!

דרושה מחאה ציבורית אמיצה ותקיפה, עד שניצן ומנדלבליט יורדו לדרגת טוראי.

ביב מדינת ישראל צריכה אותך תהיה חזק בשביל כולם והקב"ה היה איתך !!!
מצתרפת לכול התגובות הקשות והנכונת

ביבי מדינת ישראל צריכה אותך תהיה חזק בשביל כולם והקב"ה היה איתך !!!
מצתרפת לכול התגובות הקשות והנכונת

שקרן!!!!!!
ביבי אנחנו מעמינים לך

אני שומע אותך ולא מאמין
מדבר איתנו על
אתר וואלה וואינט
תתביש לך
שטויות שטויות
נגד ראש הממשלה הטוב ביותר לעם ישראל

נראה ששינתם היטב את דף המסרים של הליכוד….
רק בבקשה תפיצומאת הצחנה הזאת בישראל היום ולא בקרב יהודים יראי ה' ולא יראי ביבי

חיוך משמים בתוך גלות הערב רב

החלטה קשה של מנלבליט חחחחחחחחחחחחחחחחחח ממתי שמאלן מוטה קשה לו להחליט . היועץ השמאלני לממשלה משקר את העם . כל החוקרים כולל מר ניצו ושופטי בגץ כולל גברת חיות מקומם בכלא למאסר עולם עם השחיתות הנוראה וחסר וויון על החלטות שקריות והזיות . החוקרים כולל היועץ צריכים להחקר על ידי המוסד . המון רמאות שחיתות וגינבת דעת צריך לאסור את כל העתונאים ועורכי החדשות . לסגור להם כל התחנות כפי שסוגרים לחמס ולג'יהד . יהיר ואיווט וגנץ שגנב בשיתוף המשטרה ואלשיך שעמד בראשה 50.0000000 מליון ש"ח לחברה שהוא ניהל . צריך לחקור . אבל מה ! לא נתנייהו לא חוקרים .. תתביישו שמאל מאור ? שמאל מסומם ושיכור .. שמאל של שנאה וניאוף . שמאל שווה ראשי הסטרא אחרא .. מקומם בעזה . ימניים התעוררו הבחירות הבאות כולם יוצאים להעיף את השמאל מקרבת השלטון בישראל לעוד 100 שנה . לפטר את כל השופטים

עורו ימניים צאו מהאדישות הבחירות הבאות יהיו רק במטרה אחת לסגור את על תחנות הטלויזיה ולחקור את כל הכתבים והעיתונאים . להפוך כל אבן ואבן ולהחליף אותם עם אנשים ישרים נאמנים אוהבי ה' אוהבי יהודים וארץ הקודש . לסגור את בגץ לשלוח אותם ללמוד דרך ארץ ושיעשו להם בכלא קורס למניעת שוחד ושלמונים ושנאת חרדים . קדימה כל המטרה להעיף אותך ביום הראשון דלאחר הניצחון הבא . להעיף את סער החתרן והמסוכן לימין . מר לוין עולה עליו מליארד מונים .. מנדלבליט השקרן והמוטה ובגץ וגנץ יהיר ואיווט והשמאל הרדיקאלי כלל כסיף השיכור משנאת יהודים . ומרץ וברק שברח הגנב הסמוי לכלא . כולל רדימת הטררוסטים לחוקק חוק כל מי שקם נגד המדינה ונגד החרדים מיד לכלא כולל בגץ ללא דיון ומשפט . כסיף ויהיר לרמאללה . גנץ הגנב דלא נחקר הבייתה .. להעיף את השמאל ואת היועץ עם היישר לעזה

מסכים עם כל מילה של התגובה הקודמת ובכלל למה לנו להתעבר על ריב לא לנו ולהתבוסס עד צוואר בכל הרכילות ולה"ר הזה

מי שהוא חד עין וצופה במנדלביט רואה שהוא רועד מלחץ ומשדר חוסר ביטחון ואומר דברים וליבו בל עימו. אביחי אדם חלש שלא עמד בלחץ ובמקום להתפטר השיב רעה תחת טובה. ועל זה נאמר שהעולם עגול ואתם תראו את אביחי כשיגיע תורו וההיסטוריה הוכיחה שזה מגיע מדבר נגד המשטרה והפרקליטות וכו וכו כמו שקצב דיבר בתקופת התנתקות שיש לו אמון מלא במערכת המשפט . בקיצור זיכרו שהעולם עגול ושל כל דבר יש מחיר

שקר. מנדלבליט קיבל שוחד כדי להפליל את ביבי. סיכום בכמה מילים. תפנימו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו