צילום: פלאש 90

דיווח: "גנרל אמריקני מזהיר – איראן מתכננת מתקפה גדולה במזרח התיכון"

ב"ניו יורק טיימס" דווח מפי מפקד כוחות צבא ארה"ב במזרח התיכון כי "הצבת 14 אלף החיילים שנשלחו למפרץ הפרסי לפני כמה חודשים, לא ימנעו מטהראן לנקוט בפעולה אלימה", לדבריו תקיפה כזאת תהיה "בסדר גודל דומה לתקיפה על מתקני הנפט בסעודיה"

עיתון ה"ניו יורק טיימס" מדווח כי מפקד כוחות הצבא האמריקני במזרח התיכון, קנת' מקנזי, מזהיר כי בקנה של איראן מתקפה גדולה נוספת במזרח התיכון. לדברי הגנרל האמריקני התקיפה המתוכננת תהיה בסדר גודל של תקיפת מתקן הנפט בערב הסעודית לפני כחודשיים. מקנזי הוסיף כי "הצבת 14 אלף החיילים במפרץ הפרסי לפני מספר חודשים, לא מנעה מאיראן לתכנן פעולות בסדר גודל דומה לתקיפה של הרחפנים על מתקני הנפט בסעודיה"

הגנרל הבכיר אומר כי "זה המסלול והכיוון שהם פונים אליו", לדבריו: "התקיפה של שדות הנפט בסעודיה היתה מדהימה ברמת החוצפנות שלה". הוא הדגיש כי "הצבא וסוכנויות הביון האמריקאיות איתרו דפוסים לא מוגדרים היכולים להעיד על כך". מקנזי ציין כי "איראן נמצאת תחת לחץ קיצוני, היא מנסה לפצח את המערכה באמצעות תקיפות שונות, שיעוררו תגובה צבאית אמריקאית".

בהמשך דבריו הקצין הבכיר קרא לשותפים האזוריים: "סעודיה, איחוד האמירויות, עיראק ועומאן, לעבוד בשיתוף פעולה עם וושינגטון כדי להתמודד עם תוקפנות איראנית". מקינזי הוסיף: "לרוע המזל, המשטר האיראני הוכיח כי הוא הבריון השכונתי, והדרך היחידה לעמוד מולם היא לפעול ביחד".

כזכור, לפני כחודשיים תקפו עשרה מל"טים מתקני נפט במזרח סעודיה, השייכים לחברת "עראמקו". דובר משרד הפנים בממלכה הצהיר כי שתי שריפות פרצו במתקנים כתוצאה מתקיפת מל"טים. כוחות הכיבוי השיגו שליטה על השריפות, ולא דווח על נפגעים. לאחר מכן טען דובר כוחות הקואליציה הסעודית בתימן, תרכי אל-מאלכי, כי תוצאות החקירה הראשוניות מצביעות על כך שבמתקפה על מתקני הנפט בסעודיה נעשה שימוש בכלי נשק איראניים ושלל את החשד שהתקיפה בוצעה משטח תימן – כפי שטענו המורדים הח'ותים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אמרתי ואומר שוב.
הולכת ומתקרבת מלחמה כוללת במזרח התיכון. זו תהיה המלחמה האחרונה.
היום שאחרי ואילך אלו יהיו ימי דין בהם הקב"ה דן את בני האדם. זמן ההוא נקרא קץ הישועה.
ומשום שהשם קצף על אנשי העולם וכן על עם ישראל שכן אנו בדור שכולו חייב חוץ מל'ו צדיקים גאולה וביאת משיח בן דוד תהיה לאחר המלחמה או לאחר ימי הדין שימשכו תקופה מסויימת עד לבא הגואל.

העולם לא מבין שאיראן רוצה להיות ארצות הברית של כדור הארץ המזרחי…להשתלט על כל מדינות ערב…ולהשליט את האיסלאם הקיצוני…ואז יהיה להם צבא מטורף של10 מיליון חיילים…והקב" ה מצילנו מידם

הרב עוזי משולם זצוק"ל אמר,שמלחמת עולם השלישית תפתח בצורה כזו, שאירן תתקוף את עירק, ארה"ב תתקוף את אירן, רוסיה תעשה מה שהיא תעשה, וממלא נפתחה מלחמת עולם השלישית.

למה ככה לקטרג על עם ישראל? מאיפה המידע שהדור שלנו כולו חייב? זה לא שאני מרגישה צדיקה מושלמת אבל למה להכליל

תגובה ל"המשיח בדרך" :
אתה מדבר דברי הבל ושטות – גם בשרו כל הגדולים שניגאל בשמחה וברחמים.
אז בבקשה אל תהיי נביא זעם….

אני מציע שכל אחד לא יהפוך להיות נביא או מחשב קיצים , פתאום כל אחד יודע לפרש מה הולך לקרות ומתי תפתח המלחמה ומתי יבוא משיח , משיח יבוא שניתפלל על זה ונאמין בזה , וזה יכול לקרות גם עוד כמה דקות ועוד שבוע .וכל אוייבינו ייפלו קליל !!
שכל אחד התפלל על זה שלא נצתרך לחוות שום מלחמה !!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו