יחזקאל איטקין, ארכיון.

מזכיר הרבי לשלוחים: "יש לשמור על חוקי המדינה בכל מקום ומקום"

כמדי שנה בשנה התכנסו אלפי 'השלוחים' מרחבי העולם בבית מדרשו של הרבי מלויבאוויטש זצ''ל הסמוך לביתו 770 בברוקלין שבניו יורק ארה''ב. מזכירו של הרבי ויו''ר המרכז לעניני שליחות, הרב יהודה קרינסקי שליט''א: "יש לשמור על חוקי המדינה בכל מקום ומקום"

כמדי שנה בשנה התכנסו אלפי 'השלוחים' מרחבי העולם בבית חייהם בבית מדרשו של כ"ק האדמו"ר מלויבאוויטש זצ"ל הסמוך לביתו 770 בברוקלין שבניו יורק ארה"ב. ביום שישי התכנסו אלפי השלוחים כאשר הם שומעים סדרת שיעורים מיוחדת בעניני השעה והזמן מפי גדולי ומשפיעי חב"ד, בערבו של שבת אף נשא דברים 'החוזר' הגאון רבי יואל קאהן שליט"א.

במוצאי השבת נערכה סעודת 'מלווה מלכה' בהשתתפותם של אלפי השלוחים מרחבי העולם, מטרת הסעודה הייתה בכדי לקרב הלבבות, כאשר כל אחד משתף את חבירו בדרכו ויחד נעזרים זה בזה, ומיעצים עצות לשיפור ויעול בתי החב"ד אותם הם מחזיקים ומנהלים ברחבי הגלובוס.

בשיאה של ה'מלווה מלכה' נעמד לשאת דברים מזכירו של הרבי ויו"ר המרכז לעניני שליחות, הרב יהודה קרינסקי שליט"א, בדבריו הזהיר את כלל השלוחים כי יש לשמור על חשבונות מסודרים בניהול בתי החב"ד, וחס וחלילה מלהעלים הכנסות והוצאות, וכן יש לשמור על חוקי המדינה בכל מקום ומקום. בדבריו עורר על כך כי כל שליח יש לו אחראיות מוחלטת על מקומו וח"ו מלעבור על החוקים פן יווצר מצב של חילול שם שמים, וביטול הקודש.

כלל השלוחים יצאו נפעמים מן השבת, כשהם מלאים במטען רוחני כביר, להמשיך להאיר את החושך הרוחני ברחבי הגלובוס.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו