Hadas Parush/Flash90

סקר: כחול לבן פותחת פער של שבעה מנדטים על הליכוד

בצל הערכות כי מדינת ישראל ניצבת בפני סבב בחירות שלישי, סקר שמתפרסם הבוקר מגלה כי מפת הגושים נותרת בעינה כאשר לא הליכוד ולא 'כחול לבן' מצליחים להרכיב קואליציה • וגם: בכמה מנצח נתניהו את סער וברקת בקרב מצביעי הליכוד

בצל הערכות כי המערכת הפוליטית משנסת מותניים ומחממת מנועים לקראת מערכת בחירות שלישית, סקר שמתפרסם הבוקר מגלה כי אם הבחירות היו נערכות היום, תמונת המצב מבחינת הגושים לא היה משתנה, כך שגם הליכוד וגם כחול לבן יתקשו להרכיב ממשלה, אך הפער בין המפלגות הולך ומתפתח בצעדים שטרם נראו כמותם עד כה בסקרי דעת הקהל.

בסקר שנערך עבור תכנית 'חדשות הבוקר' בערוץ 12, מתורגמת לראשונה החלטת היועמ"ש על הגשת כתבי אישום נגד ראש הממשלה במונחים של פערים דרמטיים, כאשר גוש השמאל מרכז עומד על 58 מנדטים, בעוד גוש הימין מסתפק ב 55 מנדטים כפי שיש לה כיום. ליברמן ממשיך לשמש כלשון מאזניים עם 7 מנדטים.

הסקר המלא: כחול לבן מתחזק ל-37 מנדטים, הליכוד צונח ל-30, הרשימה המשותפת יורדת במנדט ל-12, ש"ס יורדת במנדט ל-8, יהדות התורה שומרת על כוחה עם 7, ישראל ביתנו יורדת במנדט ל-7, במקרה והימין החדש תרוץ לבד היא מקבלת בסקר 6 מנדטים, העבודה-גשר יורדת במנדט ל-5, איחוד הימין עם 4 בלבד והמחנה הדמוקרטי עם 4.

בסקר שנערך על ידי 'פאנלס פוליטיקס' נשאלו המשיבים גם האם לדעתם ראוי שראש הממשלה בנימין נתניהו ימשיך לכהן למרות כתבי האישום שהוגשו נגדו. 56% סבורים שלא ראוי, 37% סבורים שראוי שימשיך בתפקידו ול7% מהנשאלים אין דעה בנושא.

כמו כן נשאלו המשתתפים, מי לדעתם אחראי לכך שמדינת ישראל ניצבת בפני מערכת בחירות שלישית. 42% האשימו את ראש הממשלה בנימין נתניהו, 35% דווקא מאשימים את יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, 5% רואים את יו"ר יש עתיד ובכיר כחול לבן יאיר לפיד כאשם במצב, ורק 4% רואים ביו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ כאשם במקרה ונתדרדר לבחירות נוספות. 14% השיבו "לא יודע".

על רקע קרב הסכינים שהחל בליכוד, נאשלו הנסקרים שהשיבו כי יצביעו למפלגה, במי יתמכו בפריימריז לראשות המפלגה. רוב מוחץ של 89% השיבו כי יצביעו לבנימין נתניהו, ראש עיריית ירושלים לשעבר ניר ברקת עם 5% תמיכה ויריבו המר של נתניהו, גדעון סער, עם 4% בלבד. עוד 2% השיבו כי אינם יודעים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אויש כמה שטויות.. אתמול גוש הימים היה יותר והיום פחות.. זה רק מוכיח עד כמה הסקרים לא משקפים דבר.

סקר שקר
זהו סקר שנועד ליצור מגמה ולא סקר שמשקף מגמה

למה שנאמין לסקרים ? שמתוכננים מראש בכדי ליאש .
נתניהו יצליח בעזרת ה' נקודה.

כולם כבר יודעים שהעולם מנוהל ע"י שמאולנים והסקר מקורו משם!
הרי איך יכל להיות שחבורת ילדים שרבים ביינם לבין עצמם כמו יאירוש וגנצוש יביאו עוד מנדטים?
אולי אנשים נהנים מהסטנדפ ורוצים לראות איזה בלאגן יהיה ברשותם.
אגב יאירוש כשאתה עומד ליד גנץ אתה ילד מתוק חחחח

צוד מאוד הסקר ואני הייתי אומרת שליברמן אשם בהכל ומי שתומך בליברן שידע שהוא אשם בהכל

מדהים שאותם אנשים החושבים שלא ראוי שבישראל יכהן ראש ממשלה נאשם בפלילים, חושבים שנאשם בפלילים צריך לכהן כראש ממשלה בישראל.

ללא הבנתי. בישראל מכהן ראש ממשלה שהמציאו עליו עלילה וסיבכו אותו בפלילים.
אבל הוא חף מפשע ולכן הוא נקי ויכול לכהן כראש ממשלה.
לא מאמין במשטרה ומע' המשפט. הכל שקר שם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו