Yossi Zeliger/Flash90

הסחף נמשך: "ראשי ערים ופעילים מרכזיים קוראים להחלפת נתניהו"

יו"ר המטה הלאומי בליכוד קורא לקידום יוזמה להקמת ממשלת ימין שבנימין נתניהו לא יהיה זה שיעמוד בראשה. במקביל, אחרי ראשי הערים של עכו, רמת גן ואופקים, היום היה זה תורו של ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי להודיע על תמיכה בגדעון סער

בימים האחרונים מאז החל ח"כ גדעון סער למתוח ביקורת פומבית נגד ראש הממשלה ולקרוא לו להתפטר, עוד ועוד ראשי ערים ופעילי שטח בליכוד מרימים את הראש ומצטרפים לקריאה הפומבית לראש הממשלה נתניהו לצאת לנבצרות, לטפל בענייניו המשפטיים ולחזור לנהל את הזירה עם זיכויו בבית המשפט.

אחרי ראשי הערים של עכו, רמת גן ואופקים, היום היה זה תורו של ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי שהודיע על תמיכה רשמית בח"כ גדעון סער כשהוא מצטרף לקריאתו לקיים בהקדם פריימריז על הנהגת תנועת הליכוד. "מהיכרותי רבת השנים עם גדעון סער עם הישגיו יכולותיו וביצועיו במגוון רחב של תפקידי מפתח העשייה הציבורית אני משוכנע שגדעון הוא מנהיג ראוי ערכי וחכם שנכון ויעמוד בקדמת הבמה הציבורית ומשום כך אמשיך לתמוך בו כפי שתמכתי בעבר", נאמר בהודעה שפרסם הלוי.

במקביל היה זה נתן אנגלסמן, יו"ר המטה הלאומי בליכוד ויו"ר סניף הליכוד במטה בנימין הנחשב לגורם בעל כח והשפעה במרכז המפלגה, שפרסם אף הוא קריאה לראש הממשלה לפנות את הזירה ולשוב אליה עם סיום ההליכים המשפטיים עמם הוא מתמודד. בהודעה ששיגר לחברי המפלגה, ביקש אנגלסמן לתמוך ביוזמה שתקדם הקמת ממשלת ימין שבנימין נתניהו לא יהיה זה שיעמוד בראשה.

ההודעה שנשלחה נפתחת במשפט הבא: "אוהבים אותך נתניהו – מונעים הליכה לבחירות מועד ג' – בקשה מחברי הסיעה: איסוף 61 חתימות ח”כים, תוך 14 יום, לממשלה בראשות ח”כ ימני כלשהו. נמנעים מבחירות מועד ג' – אוסלו ג'".

יצוין, כי במקביל עוד ועוד ראשי סניפים ופעילים מרכזיים במפלגה אינם חוששים בימים האחרונים להביע עמדה פומבית המסתייגת מהמשך כהונתו של נתניהו בעת הנוכחית ולקרוא לקיום פריימריז על הנהגת המפלגה. אחד מהם הוא יו"ר הליכוד באור יהודה איציק דדוש שהבוקר הודיע כי יתמוך בגדעון סער בפריימריז לראשות המפלגה.

בהודעה שפרסם כתב דדוש, "אני איציק דדוש, יו"ר הליכוד אור יהודה חבר מרכז הליכוד ופעיל תנועה משחר נעורי, שיום ולילה נושם רק ליכוד. שנים שאני הולך בדרכו של נתניהו. הוא ראש ממשלה נפלא ושרפתי שנים משנות חיי היפות בשבילו באהבה".

דדוש מוסיף, כי "היום הליכוד צריך מנהיגות אחרת ולא רק לממשלה גם לתנועה ולשיקום מוסדותיה. לכן החלטתי לתמוך בכל הכח בחברי היקר שר החינוך והפנים לשעבר ח"כ גדעון סער לראשות תנועת הליכוד, עם כל הלב והנשמה. ומכאן מאחל לגדעון סער בהצלחה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עם כל הכבוד לביבי, אולי באמת הגיע הזמן שישים את המפתחות ויניח לגדעון סער להיות ראש ממשלה, אחרי הכל עד מתי הוא יוכל להלחם נגד מערכת המשפט, נניח שהוא צודק, אבל האם יש טעם להלחם בבית משפט ולנהל את המדינה, כבר אמר לו עורך דין ווינרוט, שסוף כל סוף הם ינצחו, שיעשה עיסקת טיעון ויעזוב את המדינה ללפיד וגנץ, זו תהיה הנקמה הכי מתוקה שלו, בינינו, הוא בעצמו אשם שמערכת המשפט נגדו, הוא לא עשה כלום במשך כל השנים לתקן את המערכת המעוותת ועכשיו זה הגיע אליו

כולם רק לא בוגדנים
גדעון סער עם חתנו הערבי לא ראוי להיות ראש ממשלה
הבוגד הנאלח שמוטב שלא היה נולד
תכף תראו אותו מסתובב עם מאבטחים השמאלנים ידאגו לו למאבטחים צמודים
העיקר להכות בביבי
אבל ביבי נתניהו אל תדאג שלמה המלך אמר בנפול אויבך אל תשמח פן יראה ה ורע בעיניו והשיב ממנו חרון אפו
ה דואג לך שישוב ממך חרון אפו ושולח כמה חברה בוגדנים שישמחו בנפילותיך
אתה חוזר ובגדול

רחמנות על גדעון סער הוא בטוח שהתקשורת מחבקת אותו רק יעלה למנהיג הימין ותיראה מה יעשו לו

לגדעון סער יש חתן ערבי? ואם זה נכון זה מסוכן שיהיה ראש ממשלה.

סער בגדת בנתנייהו תבגוד בכולם איש צר ורע המן הרע הזה . חתרן קטן ובזוי שמאלני מובהק . אם לא נתנייהו . לא נצביע לליכוד בשום אופן כולם ילכו הבייתה .. הפקרתם את הטוב והיחיד שהיה טוב כרטש ממדלה מיום שקמה המדינה . לא גנץ ולא כל ההזויים המטורפים והטיפשים שרוצים לעקור את היהדות ולגרום מלחמת אחים .. דוגמת יהיר המזוהם בשנאת אחים

נתניהו הוא סוס מת וכמה שיערצו ויקלסו את השייגעץ הזה לא יעזור , כוכבו נפל ואולי בגלל השבת שתובעת את עלבונה ,
הגיע הזמן שילך לביתו ונקווה שיעשה תשובה

אולי אם ילך הביתה החרדים יחזרו להאמין שהרבנים הצדיקים הם הגדולים ולא הפולטיקאי שיודע לדבר יפה ומרשים ולהמשיך לשתות שמפניה עם סיגר ולנוח

איזה ניבול הפה. איזה רשעות. כאלה בוגדנים.
עושים מה שבא להם לפי הנוחות. איזה קניבליות. ממש ברברים.
כפויי טובה. מרחיקים את השלום. מביאים את השנאה. פשוט זאבים אחד אחד.

בליכוד יסתכסכו שס ירויחו

לכל הוגי הדעות המשועממים!
לכל יהודי יש גדולי ישראל שיכריעו מי ימלוך ומי ימשול בממשלת הגלות הזאת

כשתהיו הרב קנייבסקי או הרב עובדיה יוסף תוכלו לצייץ.
שתי נקודות למחשבה..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו