צרפת: כוחות המשטרה פשטו על בית אחיו של הרוצח מטולוז

בהמשך לחשיפת מסמכים עליהם דווח כאן בJDN על שותפיו של הרוצח מטולוז, בימים אלו מבצעת המשטרה הצרפתית פשיטות ומעקבים
כוחות משטרה צרפתיים פשטו אמש על דירת עבדללקאר מראח אחיו של הרוצח מטולוז שביצע את הירי המזעזע לעבר תלמוד התורה אוצר התורה במקום, ושפך בדם קר דמם יהודים עוללים ורבותיהם על לא עוול בכפם, רק עקב השתייכותם לעם הנבחר העם היהודי אשר עובדה זו  התירה את רסנו וגילתה לעין כל את פרצופה של האנטישמיות הצרפתית.
קרא עוד:
[postim]
כן נחקרו עוד אנשים הקשורים לרוצח, וזאת פעולת המשך לחקירות הרבות שעובר אחיו של הרוצח עבדאללקאר הכלוא ככבר כמה שנים באשמות מניעים אנטישמיים כאלו ואחרים.
כזכור כוחות המשטרה פשטו על ביתו של הרווצח ובמהלך חילופי האש הוא נורה בראשו ומת, ולאחרונה אף דווח כאן ב JDN על מסמכים סודיים מתיק חקירת המשטרה של אירוע הטרור בבית הספר היהודי 'אוצר התורה' בטולוז. ובמסמכים מופיעים מספר רמזים שמוכיחים כי המחבל לא פעל לבד וכי לא מדובר במעשה טרור של צעיר ש'הקצין את עצמו' כהגדרת סוכנות DCRI, אלא ברשת מתוחכמת של טרור חובק עולם, ואשר המודיעין הצרפתי היה ער לו, ביצע מעקבים נסיעות והאזנה טלפונית רציפה. המסמכים בעיתון מצוטטים מסוכנות המודיעין DCRI ופשיטןת ומעצרים אלו הם ככל הנראה המשך ישיר של חשיפת המסמכים וחקירת המעורבים בפרשה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו