כץ לעמיתו הרוסי: "ישראל תמשיך לפעול למניעת התבססות איראן בסוריה"

השר החוץ ישראל כץ נפגש ברומא עם שר החוץ הרוסי וביקש וביקש ממנו לפעול גם בנושא נעמה יששכר, תוך הבעת תקווה שהנשיא פוטין יקבל את בקשות החנינה שהוגשו לו. כץ ברך על הגעתו הצפויה של הנשיא פוטין לישראל בינואר לטקס 75 שנה לשחרור האושוויץ

שר החוץ ישראל כ״ץ נועד היום (שישי) ברומא עם שר החוץ הרוסי סרגי לברוב. בפתח הפגישה ברך כ"ץ את שר החוץ הרוסי על היחסים הטובים בין ישראל לרוסיה והשניים אמרו ישוחחו על איראן ונושאים אזוריים נוספים.

על פי הודעת משרד החוץ, השר כ"ץ פנה לעמיתו הרוסי בנושא נעמה יששכר הכלואה בכלא הרוסי, תוך הבעת תקווה שהנשיא פוטין יקבל את בקשות החנינה שהוגשו לו ובנוסף ביקש השר כ״ץ להגביר את תכיפות הפגישות בין נעמה למשפחתה.

שר החוץ ברך על הגעתו הצפוייה של הנשיא פוטין לישראל בינואר לטקס 75 שנה לשחרור האושוויץ, וחנוכת האנדרטה לזכר הנופלים הרוסים בהגנת לנינגרד.

השר כ"ץ אמר בתום הפגישה כי, "שוחחנו בנושאי איראן וסוריה, והדגשתי את הצורך להביא לנסיגת איראן מסוריה, ואת העובדה שישראל תמשיך לפעול לשמירת האינטרסים הבטחוניים שלה ולמניעת התבססות איראן בסוריה, תוך הקפדה גדולה שלא לפגוע בכוחות הרוסים שנמצאים שם".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו