דאגה בויזניץ': בחור נעצר בנתב"ג בטענה שלא הסדיר את הדיחוי מהצבא

דרמה בויזניץ: בחור ישיבה נעצר בצהריים בנתב''ג, בדרכו לשמחת החסידות בארה''ב. ל'חדשות JDN' כי בדיון שיערך מחר בענין הבחור ייצגו עו''ד מנחם שטאובר, ויטען כי הבחור מעולם לא קיבל לביתו צו התייצבות וכי לא ידע כי הוא נדרש להתייצב

פרסום ראשון: הצהריים בנתב"ג בחור ישיבת 'ישועות משה' של חסידות ויזניץ בראשות כ"ק האדמו"ר שליט"א הגיע לשדה התעופה במטרה להצטרף למאות החסידים שהמריאו לשמחת נישואי נכד הרבי שמתקיים בניו יורק שבארה"ב. לאחר הבידוק הגיעו כוחות ביטחון ועצרו את הבחור לטענתם משום שלא הסדיר את עניין הדיחוי בצבא והוא הינו עריק.

הבחור נעצר וכעת מחר (שני) יתקיים דיון בעניינו, כאמור, בחסידות טרם החליטו כיצד להגיב למעצרו של בחור מהחסידות, החלטה תתקבל ככה"נ בשעות הקרובות בהתייעצות עם כ"ק האדמו"ר שליט"א. לעת עתה עסקני החסידות מערבים גורמים בכירים במטרה לקצר את מעצרו ולשחרורו המוקדם של הבחור.

ל'חדשות JDN' נודע כי עסקני חסידות ויזניץ פנו לעסקן הרב שמעון שישא שלקח את העניין לטיפולו האישי, בדיון שיערך מחר בענין הבחור ייצגו עו"ד מנחם שטאובר שם יטען כי הבחור מעולם לא קיבל לביתו צו התייצבות וכי לא ידע כי הוא נדרש להתייצב בלשכת הגיוס.

כפי שדיווחנו, בחסידות ויזניץ תכונה רבה זה כבר שבועות לקראת השמחה הגדולה, שמחת נישואי נכד כ"ק מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א החתן הינו בנו בכורו של הרה"ג ר' יואל משה מרדכי כ"ץ שליט"א חתן האדמו"ר, ובן האדמו"ר מוויען שליט"א, כאשר הכלה היא נכדת גאב"ד סערדהלי שליט"א.

סדרת האירועים החלה עוד בארה"ק בהשתתפות המחותן והחתן, כאשר בשב"ק פרשת תולדות תיערך שבת אופרוף בבית המדרש הגדול דחסידי ויזניץ ברחוב שלמה המלך בבני ברק. במוצ"ש נערכה שמחת הפארשפיל בתופים ובמחולות בהשתתפות אדמורי"ם ורבנים, אישי ציבור וקהל רב, בימים שלאחמ"כ יגיע כ"ק האדמו"ר מויזניץ שליט"א לתפילת רבים בכותל המערבי בהשתתפות קהל חסידיו.

היום ימריא כ"ק האדמו"ר שליט"א בראשות מאות מחסידיו לארה"ב להשתתף בשמחת החתונה שתתקיים באולם הגדול ניו יוטרעקס עוו בבורו פארק, האולם הענק מוכשר בימים אלו לקליטת אלפי חסידי ואוהדי בית ויזניץ אשר צפויים להשתתף בשמחה הגדולה. האדמו"ר צפוי להתאכסן בבית הרה"ח חיים לייב רוזנברג בבורו פארק שבארה"ב.

האולם הגדול של החתונה ישמש גם כהיכל הענק לתפילות השבת והטישים בראשות כ"ק מרן אדמו"ר מויזניץ שליט"א, במוצ"ש צפוי אף להתקיים במקום שמחת השבע ברכות המרכזי, כמו"כ ערב לפני החתונה יתקיים באולם הגדול מעמד החתן מאהל כמנהג בית ויז'ניץ.

יצויין כי התרגשות מיוחדת בארה"ב לקראת השבת הגדולה, מאחר ובפעם הקודמת אשר שבת האדמו"ר שליט"א בבורו פארק היה לפני כשבע שנים בשבת הבר מצווה לחתן הנוכחי. עסקני בית ויזניץ בארה"ב, מתכוננים לקראת הנסיעה הגדולה בהכנות לוגיסטיות הכוללת אירוח מאות החסידים מארה"ק באש"ל מלא, כאשר לשם כך הושכר אולם ענק והוכשר ללינה, ארוחות יום חול יינתן לאורחים בבית המדרש ויזניץ בבארא פארק ללא תשלום.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ומי אומר שנכון שהתקשורת תעסוק בזה ???
אולי עדיף לפעול בשקט

מעניין את הסבתא שלי נו באמת אין לכם מה לפרסם

מה הדרמה????

מה פה הדרמה?

יש שתי סיבות עיקריות שכל זה קרה:
א. הבחור החליט להתעלם מהמכתבים מהצבא על אף שגדולי הדור מצהירים שחובה ללכת להסדיר את זה.
ב. הוא לא בדק אם יש נגדו צו איסור יציאה מהארץ, ואם כן החליט להתעלם בטענה שבחורי ישיבה חיים בעולם משלהם "מה הם כבר יכולים לעשות לי".

תפסיקו לחשוב שאתם מבינים יותר טוב מגדולי הדור ותתחילו לעשות את מה שהם אומרים ולא יקרו דברים כאלו יותר…

לומר בבית המשפט ש"המכתב לא הגיע" יראה לשופט הציוני כבדיחה, כי אם יש דבר אחד שדואר ישראל מוסרים ללא עיקובים זה מכתבים מהצבא…

קשור למרכז ! ונא לא לרשום ויזניץ לבד

מה שוודאי שמנחם שטאובר יודע לעשות את העבודה!
אין עליו!

בהצלחה

למה דאגה בויז'ניץ? מה הולכים לעשות להם???….

מה יש לו לעשות בחו"ל מה לא טוב בארץ הקודש וכי משעמם פה? יש פה בחירות כל חודשיים יש פה ליצנים כמו ליברמן יש פה אלילים כמו ביבי יש פה מבריקים כמו דרעי יש פה מושחתים כמו התקשורת יש פה את הצבועים כמו היועץ המשפטי יש פה אקשן מטורף אז מה חסר פה בארץ?

מי המחליט מי נקרא 'גדולי הדור'?

כולכם איבדתם את האמת.
האם נראה לכם שבחור יכול להתחייב לקרוא מכתבים של רשעים?
דברים בטלים של צבא הגויים הציוני? למה פרח באמצע פריחתו, ווידזניצער בחורל צריך להתעסק עם חוקי השמד של מדינת ישראל?
איפה האמת? צריך למחות נגד מדינת הרשע.
אתם לא רואים שיש כאן שואה? כל דבר במדינה הזאת כתב אישום, מעצר, פרקליטות ובית משפט. טרור דיקטטורי.
ואתם יושבים בחיבוק ידיים ושותקים לזה?
איפה גדולי הדור?
גם הם יושבים בחיבוק ידיים? חבל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו