(צילום: חיים צח, לע"מ)

ריבלין: "במילון המוסד אין דבר כזה בלתי אפשרי"

בטקס הדלקת נרות חנוכה שנערך לבכירי המוסד אמר נשיא המדינה: "במילון המוסד לא קיים צמד המילים 'בלתי אפשרי'. אין מקום רחוק מדי, אין אדם שלא ניתן להגיע אליו, ואין דבר הנסתר מעינו". עוד אמר הנשיא: "ארגוני הביון הטובים בעולם גאים לעבוד עם המוסד"

תעודות הצטיינות למצטייני המוסד: נשיא המדינה ראובן ריבלין וראש המוסד יוסי כהן העניקו היום (חמישי) תעודות הצטיינות ל-13 עובדי ועובדות המוסד המצטיינים, במסגרת הטקס המסורתי הנערך מדי חנוכה במשכן הנשיא, זו השנה העשירית.

תעודת הצטיינות הוענקה גם ללוחם אשר לקח חלק במבצע מרכזי ומשמעותי וכלל פעילות ייחודית ענפה בחו"ל, כשהוא מבצע את תפקידו תוך השקעה אדירה ושאיפה מתמדת למצוינות.

נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר בנאומו: "במילון המוסד לא קיים צמד המילים 'בלתי אפשרי'. אין מקום רחוק מדי, אין אדם שלא ניתן להגיע אליו, ואין דבר הנסתר מעינו". עוד אמר הנשיא: "ארגוני הביון הטובים בעולם גאים לעבוד עם המוסד, בשל רוחו, בשל תעוזתכם, אומץ לבכם, בזכות היצירתיות והחוצפה הישראלית". הנשיא הזכיר בדבריו גם את מרסל ניניו ז"ל אשת המופת והלוחם רב הזכויות רפי איתן ז"ל, שהלכו השנה לעולמם.

"מהות המוסד היא הצטיינות. כשמדובר במוסד, הצטיינות זה לא מותרות, זוהי השפה היחידה שעמה ניתן לשרוד בעולם הצללים. אתם, הזוכים בפרסי ההצטיינות, מצטייני המצטיינים חיוניים לביטחוננו. אויבינו אורבים לנו, מחכים למצוא כל סדק וחרך להיכנס בו", הוסיף ריבלין.

"הם מתוסכלים מכישלונם לפגוע בנו, ולא מפסיקים לחפור ולנבור כדי לתפוס אותנו לא מוכנים. כדי להגן על עצמנו בשכונה שבה אנו חיים אין לנו ברירה, עלינו להיות חדים יותר, טובים הרבה יותר. יש לנו אמצעים טכנולוגיים לרוב, כלי נשק מתוחכמים, תוכנות מתקדמות וכלי לוחמת סייבר, אבל בסוף זה האדם. אתם ואתן שניצבים מולם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

והכי חשוב שכחחחח…..
שבלי סיעתא דשמיא לא יעזור שום כלי נשק משוכללים שיהיו…..
אלה ברכב ואלה בסוסים…..
ואנחנו בשם השם נזכיר…
אין עוד מלבדו
רק הוא וברצותו …. יעשה לנו את החיל הזה

נו.. ואחרי כל הנאום הזה איך תסביר את העובדה שכל ילד ערבי זב חוטם מצליח לזרוק בקטבים לידות אבנים וצהל הענק והמוסד האגדי לא מצליח לעשות מאומה זה 30 שנה אם כן תודה על האמת שלולי ה' יתברך אזי חיים בלעונו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו