Marc Israel Sellem/POOL

ראש הממשלה החליט: דני דנון ימשיך כשגריר באו"ם עד חודש מאי

בנימין נתניהו החליט להאריך את כהונתו של שגריר ישראל באו"ם דני דנון עד לחודש מאי. הערב בחצות כהונתו הייתה אמורה להסתיים. באחרונה פנה נתניהו ליועמ"ש ושאל האם יוכל למנות שגריר קבוע באו"ם בתקופת ממשלת המעבר

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט בשעה האחרונה היום (שלישי) להאריך את כהונתו של דני דנון כשגריר ישראל באו"ם עד לחודש מאי. כזכור, היום היה היום האחרון לכהונתו של דנון והלילה בחצות הייתה אמורה להסתיים כהונתו, את מקומו הייתה אמורה להחליף עד למינוי מחליף קבוע סגנית השגריר, נועה פורמן. בימים האחרונים גישש נתניהו האם ארדן יהיה מעוניין בתפקיד אך כעת ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט להאריך את כהונתו של שגריר ישראל באו"ם דני דנון עד לחודש מאי.

באחרונה פנה נתניהו ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ושאל האם יוכל למנות שגריר קבוע באו"ם בתקופת ממשלת המעבר. מלשכת היועמ"ש נמסר: "הנושא עוד בבחינה".

נתניהו הציע את התפקיד לפני כ-5 חודשים לשר לביטחון הפנים גלעד ארדן אך הוא סירב. על פי דיווחים, בימים האחרונים גישש ראש הממשלה שוב ובדק האם ארדן יהיה מעוניין בתפקיד כעת. מי שכבר הבהיר שישקול את קבלת התפקיד בחיוב אם יוצע לו הוא השר אופיר אקוניס. אך כאמור, כעת בהחלטה של הרגע האחרון החליט ראש הממשלה להאריך את כהונתו של דני דנון כשגריר ישראל באו"ם עד לחודש מאי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו