ניצול הזמן: סיימו מסכת ברכות במהלך משמרת ההתנדבות

2 חובשים מאיחוד הצלה החלו ללמוד את מסכת ברכות במהלך משמרת ההתנדבות שלהם. אמש (חמישי) הזמינו השניים את חבריהם לסעודת מצווה לרגל סיום המסכת.

חובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' מוזעקים לקריאות חירום מכל מקום בו הם נמצאים. בין היתר נוקטים בארגון במשמרות כוננת של חובשים מתנדבים באזורים שונים, שם נמצאים חובשים במשך שעות ארוכות ומשם הם מוזנקים לקריאות באזור אם ישנם.

קרא עוד:

[postim]

בשבועות האחרונים החליטו בן ציון גלינסקי ויוסי דביר, שניים מהמתנדבים המאיישים פעמיים בשבוע משמרת כזו במרכז ירושלים לנצל את הזמן כראוי. עם תחילת לימוד המחזור הי"ג בדף היומי, הם החלו בלימוד מסכת ברכות בדף היומי בחברותא, כאשר בין קריאת חירום להצלת חיים הם לומדים את דפי הימים האחרונים.

עם סיום מסכת ברכות, הזמינו המתנדבים את חבריהם, מתנדבי 'איחוד הצלה' מסניף ירושלים, לסעודת מצווה של סיום מסכת ברכות. אמש (חמישי), נערך הסיום בסוכת בית הכנסת 'מדרש שמואל' הסמוך למקום המשמרת, בהשתתפות חובשים מתנדבים רבים מסניף ירושלים.

"הלימוד שלנו מוכיח את המשמעות של 'אנו רצים והם רצים'. אנחנו אמנם נמצאים בכוננות מבצעית ומוכנים להצלת חיים בכל רגע, אבל בזמן ההמתנה אנו עסוקים בחיים האמיתיים – תורת חיים", סיכם אחד המתנדבים.

מצ"ב תמונה מהסיום

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אשריהם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו