חשש בשיקאגו: מוסלמים עוקבים אחר בתי מדרש

ה- FBI הצמיד אבטחה שבתי מדרש ברחבי שיקאגו לאחר שמס' מוסלמים אספו פרטים על החרדים ובתי המדרש בעיר. העסקנים מרגיעים כי אין מה לחשוש אך מומלץ לפקוח עיניים ולדווח על כל דבר חשוד.

2 ערבים מוסלמים הגיעו לשיקאגו ושאלו שאלות על החרדים, היכן מתפללים? כמה בתי מדרש יש ואיפה? ולאחר מכן נעלמו מהמקום. עסקני העיר פנו למשטרה וזו פנתה ל- FBI שפתחו בחקירה והצמידו אבטחה לבתי המדרש.

קרא עוד:

[postim]

לפני כשבוע הגיעו 2 ערבים מוסלמים לשיקאגו, וסיפרו כי הם מתגוררים בקטאר (Qatar) ויש להם קרובי משפחה בסעודיה שרוצים למכור ספרים ישנים שקיימים ברשותם. השניים טענו כי הם צריכים מידע על בתי מדרש ברחבי שיקאגו, כמה מתפללים בכל בית מדרש ושאלות נוספות. לאחר מכן הסתלקו מהמקום.

סמוך לשבת שעברה הגיעו 2 ערבים לבושים בגדים לבנים (בגדי התיפלה שלהם) וביקשו להשתמש בחדרי השירותים של בית הכנסת ולאחר מכן נעלמו מהמקום.

שני האירועים הסמוכים עוררו את חשדם של העסקנים בשיקאגו שפנו למשטרה וסיפרו להם דברים כהוויתם.
המשטרה לא ביזבזה זמן ופנתה מייד ל- FBI שפתחו בחקירה.

כעת החקירה בעיצומה אך מפני החשש החליטו ב FBI להצמיד שמירה לכל בתי המדרש בשיקאגו וכן לכל מקום בו מתרכזים חרדים רבים כדי למנוע פגיעה ח"ו.

העסקנים הרגיעו את המשפחות כי אין שום התרעה כרגע, ולא צריך לחשוש. אך ליתר ביטחון מומלץ לפקוח עיניים ולדווח על כל דבר חשוד.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הבנתי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו