ברוך דיין האמת: הגאון רבי דב שטרנבוך זצ"ל

הגאון רבי דב שטרנבוך זצ"ל נפטר בפתאומיות בדרכו לתפילת המנחה בכולל 'וואלוז'ין' ברחוב נחמיה בבני ברק, היה אחיו של הראב"ד הגר"מ שטרנבוך שליט"א והיה נודע כתלמיד חכם עצום ששולט בכל התורה כולה, עסק בחינוך בנות ישראל ורבים חבים לו את חייהם הרוחניים

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה נפטר באופן פתאומי הגאון רבי דב שטרנבוך זצ"ל אשר נמנה על גדולי התלמידי חכמים בעיר בני ברק ואחיו של ראב"ד ירושלים הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א.

לקראת הצהריים היום (שלישי) בדרך לתפילת המנחה בהיכל כולל 'וואלאז'ין' הממוקם בבניין ישיבת 'גאון יעקב' ברחוב נחמיה בבני ברק התמוטט לפתע הגאון רבי דב ולאחר פעולות החייאה ממושכות נאלצו כוחות ההצלה לקבוע את פטירתו.

הגאון רבי דב זצ"ל היה ידוע כתלמיד חכם עצום והיה שולט בכל התורה כולה, היה בידידות גדולה עם רבים מגדולי ישראל זיע"א ושיבלחט"א, התכתבויות רבות התכתב על סוגיות הש"ס יחד עם הגרמ"מ שולזינגר מכתבים שהתפרסמו בספר 'משמר הלוי' של הגרמ"מ זצ"ל.

רבי דב שימש כמלמד ומוסר שיעורים בסמינר גייטסהד בלונדון וזכה שעל ידו הוקמו אלפי בתים נאמנים לה' ולתורתו בישראל. במשך כל חייו היה בקשר הדוק עם אחיו ראב"ד ירושלים הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א אשר היה מכבדו באופן מופלא.

הלוויתו של הגאון רבי דב זצ"ל תצא הלילה בשעה 20:00 מביתו ברחוב ברסלב בבני ברק, ולאחר מכן בשעה 22:30 מבית ההלוויות שמגר אל הר המנוחות שם יטמן בחלקה שקנה עוד בחייו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סמינר גייטסהאד נמצא באופן מפתיע בגייטסהאד, מרחק של 6 שעות נסיעה מלונדון…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו