צילום: PIXABAY

לימוד אנגלית אונליין

.

אם אתם חושבים שלימוד אנגלית אונליין דרך המחשב מתאים רק לאלו ששולטים בנבכי הטכנולוגיה – אתם לצערנו טועים ומטעים כי לימוד אנגלית דרך המחשב מתאים לכל אחד ובכל גיל. עם זאת, יש להתאים את אופן הלימוד לגיל הלומד.

למשל, מומלץ שילדים בגילאי גן ובית ספר ילמדו אנגלית באמצעות תוכנות ומשחקים, ילדים בגיל חטיבת ביניים מומלץ שילמדו באמצעות הדרכות מוקלטות (פודקאסטים יכול להיות פתרון מעולה) ואילו לתלמידי תיכון, סטודנטים ומבוגרים – דרך לימוד האנגלית הטובה ביותר היא באמצעות שיעורים פרטיים אונליין.

המשמעות היא שכולם יכולים לנצל את העובדה שהיום יותר מתמיד קל ללמוד אנגלית. אין צורך יותר להטריח את עצמכם (או את ההורים כאשר מדובר בילדים צעירים) לנסוע לביתו של מורה לאנגלית, אין צורך במשאבים (שלרובנו אין) בדמות זמן ו/או כסף, כך שלמעשה לימוד אנגלי דרך האינטרנט היא אופציה ששווה לכל נפש וכיס.

 

היתרונות של לימוד אנגלית דרך האינטרנט

לימוד אנגלית אונליין פותח בפניכם את האפשרות ליהנות מיתרונות שאין במדיות אחרות. אמנם נדרשת מכם משמעת עצמית אבל משמעת זו נדרשת בכל לימוד שהוא, במיוחד לימוד של שפות זרות.

ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם – רוב הסיכויים שעם הזמן תתמכרו לחוויה ותחזקו בעצמכם את היכולת שקשורה למשמעת עצמית, גם אם (ובעיקר כאשר) היא לא קיימת אצלכם באופן טבעי.

המשמעות היא אחת –  לימוד אנגלית דרך האינטרנט (לפחות באמצעות שיעורים מוקלטים או שיעורים פרטיים באנגלית) תלוי אך ורק בכם ואתם אלו שקובעים את הכללים, למשל את תדירות השיעורים, את השעה שהם מתקיימים ועוד – מה שהופך את לימודי האנגלית באינטרנט לאידיאליים לאנשים עובדים, סטודנטים וכו'.

 

אפשר דוגמאות בבקשה?

דוגמא ליתרון של לימוד אנגלית באינטרנט היא האופציה להיעזר באמצעים שונים (לא רק המחברת שלכם וספר הלימוד) כמו יוטיוב, פודקאסטים שעומדים לרשותכם 24/7, כך שאין לכם תירוצים. כמו כן, לימוד אנגלית באינטרנט מבטיח שתהיו מרוכזים בשיעור ואך ורק בו, כך שהלימוד יהיה יעיל במיוחד.

יתרון נוסף הוא העובדה שלימוד אנגלית דרך האינטרנט מתאים לכולם ללא הבדל, כך שאם אתם רוצים ללמוד בסביבה ביתית וליהנות מאינטימיות מוכרת ולא מחדרי לימוד קרים (או לא מסוגלים ללמוד בסביבה אחרת עקב מוגבלות פיזית למשל) – זה יכול להיות אפילו עדיף

כמו כן, כיום אתם יכולים לבחור בעצמכם את המורה שילמד אתכם ואת רמת ואופן הלימוד, כך שאתם לא צריכים להסתפק יותר במורה הקרוב לביתכם או בשיטת לימוד שאינה לרוחכם. למשל, אם אתם מעוניינים ללמוד אנגלית עסקית אין שום סיבה שתתפשרו ותפנו למורה שמכין לבגרות באנגלית.

 

לסיכום

לימוד אנגלית באינטרנט מאפשר לכם להתאים את הלימוד אליכם ולא להיפך כמו שהיה בעבר, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שלא רק תדעו אנגלית כרצונכם (עסקית, אקדמית, אנגלית לבגרות וכו'), אלא גם שתחזקו את הביטחון העצמי שלכם.

עכשיו נשאר לכם רק לדעת מה בדיוק אתם רוצים וצריכים לצאת לדרך. לפניכם כמה אפשרויות שיעזרו לכם לבחור:

  • אם אתם הורים לילדים, תרצו הכרה בסיסית של השפה ואוצר מילים בעזרת שיעורי אנגלית לילדים.
  • אם אתם תלמידים מן הסתם אתם מעוניינים שהלימוד יתמקד בדקדוק, בקריאה ובדיבור.
  • אם אתם סטודנטים אתם כנראה תבקשו להרחיב את אוצר המילים שלכם, את יכולת השיחה שלכם באנגלית, את היכולת שלכם לקרוא מחקרים מקצועיים באנגלית, להכין את עצמכם לראיונות עבודה באנגלית ועוד
  • אם אתם אנשי עסקים אתם לרוב תרצו לדעת להעביר פרזנטציה באנגלית, לשוחח עם קולגות מהעולם, לקרוא ולכתוב מכתבים רשמיים, לתקשר בהצלחה במיילים באנגלית ועוד. במקרה זה לימוד אנגלית מדוברת אונליין או לימוד אנגלית עסקית אונליין בעזרת מורה פרטי תהיה אופציה מצויינת.
  • אם אתם בני גיל הזהב בטח תרצו לדעת אנגלית לצורך הבנת סדרות טלוויזיה מחו"ל, להסתדר ביעילות בטיולים בחו"ל, לצפות בהצגות בחו"ל ועוד

 

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סדרות טלוויזיה????!!! ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו