צילום: פלאש 90

"לא רואה סיבה מוצדקת": בג"ץ דחה את בקשת קובי למתן צו ביניים

בג"ץ דחה את בקשתו של ראש עיריית טבריה לשעבר למתן צו ביניים שיעכב את החלטת השר זאב אלקין להפסיק את כהונתו כראש העיר. בתוך כך, גפני אמר לנציג 'דגל התורה' בטבריה: "הוכחתם שמי שמתנהג בצורה כזאת לא ממשיך בתפקידו הציבורי"

בית המשפט העליון דחה את בקשתו של ראש עיריית טבריה לשעבר, רון קובי, למתן צו ביניים שיעכב את החלטת השר זאב אלקין להפסיק את כהונתו כראש העיר. קובי הגיש הבוקר (שלישי) ערעור לבג"ץ בדרישה לעצור את החלטת השר אלקין להפסיק את כהונתו וצירף בקשה שבית המשפט ייתן צו ביניים עד להכרעה בעניין, אך כאמור בג"ץ דחה את הבקשה.


צילום: הסקופים

בתוך כך, יו"ר 'דגל התורה' ח"כ הרב משה גפני התקשר היום לנציג 'דגל התורה' בטבריה הרב דוד אוחנה והודה לו על התוצאה הברוכה במאבק נגד ראש העיר לשעבר רון קובי. לדבריו: "הוכחתם שמי שמתנהג בצורה כזאת לא ממשיך בתפקידו הציבורי, העמידה שלך יחד עם החברים במועצת העיר שלא לאפשר לו להתנהג כך הוכיחה את עצמה."
ח"כ גפני ביקש מהרב אוחנה למסור את הדברים לכל החברים בעירייה. והוסיף: "קידשתם שם שמיים ברבים. טבריה יוצאת היום לדרך חדשה!".

הבוקר אמר ראש העיר המודח: "אנחנו מגישים היום בג"ץ כי אנחנו סומכים על השופטים בירושלים". לדבריו: "עבדנו קשה על הבג"ץ הזה ואני מאמין שהשופטים יבינו שעשינו את הדברים ברמה הכי גבוהה שיש. יש שר שמנסה לנכס לעצמו את העיר ואנחנו נעצור אותו", הסביר הפרובוקטור.

בראיון ל'ערץ 12' התייחס קובי להחלטת אלקין וטען כי, "יש פה ציד מכשפות שבראשו עומד אריה דרעי". לדבריו, "יש לנו לצערנו ראש ממשלה חלש וגם שקרן גדול. הוא הבטיח לעצור את אריה דרעי אבל הוא מפחד ממנו ואריה דרעי שולט בטבריה. זאב אלקין הוא הבובה של דרעי, חותמת גומי, וכנראה שגם ביבי הוא בובה של דרעי". עוד טען כי, "30 שנה טבריה טבעה תחת השלטון של ש"ס שלקחה אותה לאבדון".

בתוך כך, בשעה זו צפויה להתכנס בבניין עיריית טבריה ישיבה מקצועית ראשונה של הועדה הממונה מטעם משרד הפנים לעיר טבריה. הועדה תתכנס לדון במתן סיוע מידי לתושבי טבריה והחלטות מקצועיות שעומדות באוויר כשנה לאחר אי תפקוד העירייה. כמו כן ידונו החברים בהבאת משאבים וסיוע כלכלי ממשרדי הממשלה השונים.

כזכור, אמש, לאחר קבלת החלטת השר אלקין, כינס שר הפנים, אריה דרעי, ישיבה עם אנשי המקצוע במשרד הפנים והחליט למנות את סמנכ״ל משרד הפנים, מוני מעתוק, ליו״ר הועדה הממונה טבריה. לחברי המועצה ימונו עובדי מדינה ממשרדים שונים. בהתאם לחוק, המועצה הממונה תכהן בתפקידה לפחות שלוש שנים ולאחריהן יחליט שר הפנים באשר למועד בחירות חדשות בעיר.

חברי המועצה הממונה הם: יוסי עדס, מנהל תחום בכיר אשראי במשרד הכלכלה. רועי דהן, מנהל אגף בכיר פיתוח ההון האנושי, במשרד הפנים. ענת אסרף, מנהלת אגף בכירה בחירות לרשויות המקומיות במשרד הפנים. שלמה כהן, סגן מנהל מחוז חיפה והצפון במשרד הרווחה. יוסי חדד, מנהל מינהל אוכלוסיות מרקם ותיק במשרד הבינוי והשיכון.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
13 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תאכל את הלב!!!!!
אחחחח,בטח מזה כואב לך הלב….
תשכח מזה להיות ראש עיר!!!!
פעם הבאה חשוב על מעשיך!

"השבת תובעת את הלבנה"
ברוך ה' שהרשע הזה הודח מתפקידו.
בקרוב אצל רון חולדאי שמפעיל תחבורה ציבורית בשבת רח"ל.
ואצל ליברמן ולפיד.

נו מה עכשיו? אולי תלך לבד"ץ

יאלה קוביה הביתה אההה שחכנו אין לך בית

חחח
כולם אשמים
ראש הממשלה השקרן, אלקין הבובה של דרעי, דרעי ציד המכשפות.. חח העיקר הוא עבד ברמה הכי גבוהה שיש?????

לא יהיה פעם הבאה…

אכלו לי, שתו לי.

ממש ילד בן 4, לא מצליח להבין איך בכלל אנשים בחרו בו, באותה המידה הם יכלו להריץ ילד מהגן לראשות העיר והיו תוצאות הרבה יותר טובות ממה שאותו אדם עשה והוביל את העיר.

תודה לך ה'. השבת תבעה את עלבונה ותמשיך לרדוף ולהכרית כל מתקומם נגדה. ה' גדול.
וכל הכבוד לכל חברי המועצה דתים ושאינם דתים על שהייתם מאוחדים ונחושים לסכל מזימותיו הרעות על ה' ועל הדת. חזקו ואמצו תראו רק טוב.

בקרוב אצלך ליברמן

רון קובי ! מה תעשה עכשיו עם כל הסירטונים שלך נסה למכור אותם במכירה פומבית הרי אפילו על הליכוד ליכלכת אני חושב שיהיה לך הרבה זמן פנוי ואיכותי לראות את המשפחה להיות אבא נחמד וכמה שיותר בבית כי הרבה זמן שלא היית בבית כדאי שתצלם את העיריה פעם אחרונה כי לשם אתה לא חוזר לעולללללללללם

סוף מעשה במחשבה תחילה אמרו חז"ל.

כי מהרה יכרתו וכירק דשא יבולון. איתות מן השמיים לאיווט האיום ולפיד

הרב קוק מגיע לך נחמה. ואתה על במותימו תדרוך. ועסותם רשעים תחת כפות רגלי הצדיקים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו