צילום: משה גולדשטיין

בשל מצבה של אימו: מרן האדמו"ר מצאנז ימריא הלילה לביקור בארה"ב

מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א היה צפוי להמריא בשבוע הקרוב לביקור היסטורי בקהילות החסידות שבארה"ב זאת לאחר כחמש שנים בהם רק הגיע הרבי לביקורים קצרים, אך עקב מצבה הרפואי של אימו הרבנית הקדים הרבי את נסיעתו וכבר הלילה צפוי להמריא לארה"ב

בשל מצבה הרפואי המוסיף להיות רעוע של אם מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א, הקדים האדמו"ר את נסיעתו המתוכננת בשבוע הבא לארה"ב וכבר הלילה ימריא לארה"ב בשל מצב אימו הרבנית שתחי'.

מפרטים שהגיעו לידי 'חדשות JDN' עולה כי מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א היה צפוי להמריא בשבוע הקרוב לביקור היסטורי בקהילות החסידות שבארה"ב זאת לאחר כחמש שנים בהם רק הגיע הרבי לביקורים קצרים מאוד, אך עקב מצבה הרפואי של אימו הרבנית שתחי' החליט הרבי להקדים את נסיעתו וכבר הלילה ימריא הרבי יחד עם מספר מקורביו לארה"ב.

עוד נודע כי בתקופה האחרונה חלה החמרה במצבה הרפואי של הרבנית הישישה שתחי' ובחצרות בניה, צאנז וצאנז קלויזענבורג בארה"ב פרסמו מודעות תפילה לרפואתה, והוסיפו כי הציבור יוסיף בלימוד התורה לרפואת הרבנית שתחי'.

בחסידות שוררת התרגשות של ממש כבר תקופה ארוכה מאז הגיעה הידיעה כי מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א צפוי להגיע לביקור ממושך בקהילות החסידות בארה"ב, בין היתר יערוך הרבי את ה'שבת התאחדות' בראשות קהל המוני חסידיו שיבואו מכל האזורים. כאמור, כעת עם החמרה במצבה של הרבנית ימריא הרבי כבר הלילה יחד עם מספר מצומצם של מקורבים ובני משפחתו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו