היוקר יאמיר • סלט ירקות לאמידים בלבד

במקום לפנות לארגון מגדלי הירקות, יש לפנות למשרד האוצר שמקצץ משרות כשאלפי סודנים ואריתיראים מסתובבים בתחנה המרכזית

בתקופה הקרובה מאמר חז"ל שבימות המשיח היוקר יאמיר, מקבלים פן נוסף, בכדי להכניס מלפפונים לסלט היומי שלכם תיאלצו להיפרד מסכום של שמונה עשרה שקל לקילו מלפפונים, סכום עתק לכל הדעות לירק בסיסי הגדל בארץ, חילופי האשמות בין איגוד מגדלי הירקות לנערי הפנים והאוצר לא יוזילו את הסלט שלכם.

קרא עוד:

[postim]

בימי החגים נמכרו המלפפונים בשניים שלושה שקלים לקילו, בימים אלו המחיר טיפס לתשעה שקלים לקילו, והיום מתפרסמת הידיעה על רף חדש במחירי הירקות בארץ, שמונה עשרה שקלים חדשים לקילו מלפפונים, היוקר יאמיר כבר אמרנו.

מגדלי הירקות כמובן טועני שהדבר לא קשר אליהם, וגם לא קשור למזג האוויר, כשמסתובבים אלפי סודנים וארתיראים ברחובות גוש דן ומשרדי האוצר והפנים לא מאשר תקנים לעובדים חדשים כאשר חסרים במשק גידול הירקות אלפי ידיים עובדות, יש להפנות את טענת העושק למשרדי האוצר הפנים, האוצר הבטיח לנו עובדים מה שלא קורה בשטח ומה שמעכב את החקלאים מלשתול.

ממשרד האוצר נמסר כמובן בתגובה שהעניין לא בתחום ניהולם וביכולת שיפוטם, עליכם לפנות למשרד רשות האכיפה וההגירה, שם האחריות על מכסות וזהות העובדים, משרד האוצר לא המקום הרלוונטי ולא בעל הסמכות לנהל את הבירוקרטיות הנושא העסקת עובדים זרים.

מאיר יפרח ראש איגוד מגדלי הירקות אומר, נגמר העידן בו ירקות הינו מצרך זול שנכנס לכל בית, מהיום סלט ירקות יעלה רק על שולחנם של אנשים אמידים בעלי מעמד ושררה, כשאין עובדים לא שותלים יש מחסור אין כסף אין ירקות, התהליך פשוט וברור, מפנה יפרח אצבע מאשימה לכיוון משרד האוצר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו