Abed Rahim Khatib/ Flash90

טרור הבלונים הגיע לאזור ירושלים? חשד לבלון נפץ סמוך לבית שמש

בצל המתיחות בדרום, צרור בלונים שחובר לחפץ נפיץ נחת באזור מטה יהודה: חבלני המשטרה הוזעקו לשטח פתוח בסמוך לישוב מסילת ציון לאחר שאותרו שם צרור בלונים חשודים. חבלן המשטרה טיפל בחפץ החשוד. במשטרה קוראים לציבור לנקוט משנה זהירות

חבלני משטרת ישראל הוזעקו בצהריים (שני) לשטח פתוח סמוך למושב מסילת ציון שליד בית שמש בעקבות צרור בלונים חשודים שאותר במקום. מהמשטרה נמסר כי מטען החבלה שחובר אליהם נוטרל על-ידי חבלן. במשטרת ירושלים ציינו כי חבלן המשטרה טיפל בחפץ החשוד ונטרל אותו. מבירור ראשוני התברר כי מדובר בשלושה בלונים שאליהם היה מחובר חפץ נפיץ – ודגל פלסטין קטן.

מהמשטרה נמסר כי, "חבלני משטרת ישראל הוזעקו היום לשטח פתוח בסמוך לישוב מסילת ציון לאחר שאותרו שם צרור בלונים חשודים, חבלן המשטרה טיפל בחפץ החשוד. במשטרה שבים ומזכירים לציבור כי יש לנקוט במשנה זהירות בכל הקשור לחפצים חשודים מעין אלו – עפיפונים ובלונים, העלולים להכיל בקרבם גם חומר נפץ או בערה ומסכנים את שלום הציבור במידה וזה לא ינקוט באחריות".

"בכל איתור של חפץ חשוד, בכלל זה חפצים ״תמימים״ למראית עין מעין אלו – יש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל ללא שהות. יש להתרחק ולהרחיק סקרנים למרחק ביטחון של כ -50 מטרים לפחות. יש להותיר את הטיפול בחפץ החשוד לחבלני משטרת ישראל המקצועיים", לשון הודעת המשטרה.

גם אתמול אותרו בלוני נפץ מעל העיר שדרות, לא היו נפגעים. כזכור, מטען נפץ, שחובר אל מספר בלונים, נחת ביום שישי באשדוד לאחר שהתעופף לאורך קו החוף. המשטרה הוזעקה למקום וסגרה את הזירה לציבור, כדי לאפשר לחבלנים לנטרל את החפץ החשוד. לאחר הטיפול של הגורמים המקצועיים, התגלה כי זה אכן מטען חבלה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו