בשבוע ההילולא: הגלימה של הבאבא סאלי והתהילים של הגר"י כדורי

שני פריטים נדירים ביותר: הגלימה של הבאבא סאלי וספר התהילים האישי של הרב כדורי: מכירה מיוחדת לרגל הילולת צדיקי הדור וגדולי המקובלים בדור האחרון רבי ישראל אבוחצירא "הבאבא סאלי", וזקן המקובלים רבי יצחק כדורי זיע"א שחלים השבוע

שני פריטים נדירים ביותר: גלימה ייחודית לבנה ונדירה של המקובל האלוקי רבי ישראל אבוחצירא הבאבא סאלי זיע"א, מדובר על ג'לביה מרוקאית שהייתה בשימושו של איש האלוקים קדוש סידנא קדישא אור ישראל המקובל האלוקי רבי ישראל אבוחצירא – באבא סאלי. הגלימה בצבע לבן, כובע, פתח צוואר ושוליים מעוטרים עם שני פתחי כיסים בצדדים.

בבית המכירות צולמנ'ס מציגים מכתב אישור מאחיינו של הבאבא סאלי שיום ההלילוא שלו חל השבוע, המקובל 'באבא יחיאל' שליט"א [בן הבאבא חאקי] שבו נכתב כי דודו התעטף בגלימה זו 'היה בשימוש אצלו במשך השנים'. בסיום האישור מברך הרב 'וזכות אבותי הקדושים תעמוד לכם בכל מילי דמיטב אמן כן יהי רצון. מכירת הפריט במכירה פומבית תתקיים ביום רביעי בשעה 19:00, ערב ההילולא.

במכירה שתתקיים בבית המכירות צולמנ'ס יוצא גם למכירה פר התהלים האישי של זקן המקובלים רבי יצחק כדורי זיע"א שיום ההילולא שלו חל אתמול. בספר התהילים בו שפך שיח שנים רבות המקובל הגדול רבי יצחק כדורי זיע"א, והעתיר בתפלה ובתחנונים עבור צרות הכלל והפרט. בדף המגן הקדמי של התהלים מתנוססת חתימת יד קודשו של הרב כדורי זיע״א. בסוף התהלים אישור כתוב וחתום מבנו רבי דוד כדורי, על כך שבתהלים אלו התפלל אביו על עם ישראל.

הגלימה:

ספר התהילים:

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מדהים. בטח ימכר במליונים..

מסופקני באוטנטיות של האישורים.
האם יתכן שיהודי הקרוב לתורה ייחס קדושה לגלביה זו או אחרת .

לרב כדורי היה עשרות ספרי תהלים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו