נחשף קמפיין יהדות התורה: "הפעם זה על זכות הקיום – זה יהדות או כלום"

מטה ההסברה של יהדות התורה מפרסם את מסרי קמפיין הבחירות שיוצא לדרך: "הפעם זה על זכות הקיום", יהיה המסר המרכזי. המפלגה תפעל גם בקרב קהלים נוספים במסר "זה יהדות או כלום". המפלגה: "פוליטיקאים מנסים לשלול את הלגיטימיות שלנו"

מטה ההסברה של יהדות התורה מפרסם הערב (חמשי) את מסרי קמפיין הבחירות של המפלגה שתצא לדרך מחר ויופיעו באמצעי התקשורת הרלוונטיים. "הפעם זה על זכות הקיום", יהיה הסולגן המרכזי של הקמפיין בקרב הציבור החרדי. המפלגה תפעל גם בקרב קהלים נוספים במסר לציבור המסורתי: "זה יהדות או כלום".

מהמפלגה נמסר כי, "זכות הקיום מבטא את התחושה הקיימת בקרב כל מי שנמנה על הציבור החרדי וכל מי שחווה את האירועים המתגלגלים בישראל בשנה האחרונה, נוכח ניסיון פוליטיקאים שונים להוביל את סדר היום הציבורי נגד ציבור שומרי תורה ומצוות, תוך נקיטת קו אנטי חרדי במוצהר, במטרה לשלול את זכות הקיום של החרדים כציבור לגיטימי בעל זכויות, הנוהג באורח חיים על פי ההלכה ומסורת ישראל". 

אנשי הקמפיין של המפלגה החרדית האשכנזית אמרו הערב כי בכוונת המפלגה לצאת גם בקמפיין לציבורי הדתי והמסורתי: "בקרב הקהלים הנוספים הקמפיין תחת הסלוגן זה יהדות או כלום המבטא את המצב הקיים בו קיימת מלחמה אמיתית על היהדות והציביון היהודי בארץ ישראל. מטרת הקמפיין היא לחבר את כלל הקהלים ליהדות התורה וערכיה, מתוך אחריות לדורות הבאים".

בתוך כך, ראשי 'יהדות התורה' שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני יחד עם ח"כ אורי מקלב, התקבלו הערב אצל הרב דוד חי הכהן שליט"א ראש ישיבת ‘נתיבות ישראל’, ראש קהילת 'אורות התורה' בבת ים וממנהיגי הציונות הדתית. "הרב דוד חי הכהן שליט"א יודיע על תמיכתו גם בבחירות הקרובות ברשימת 'יהדות התורה – ג'", נמסר מיהדות התורה. עוד הוסיפו כי, "קהילתו תקים מטות בחירות להשפיע על חלקים גדולים בציבור הציונות הדתית להצביע עבור יהדות התורה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

או ג' או יהדות

רק שס" תביא ותשמור על היהדות והישיבות בארץ הקודש.
מרן הרב עובדיה והרב שך זצל" הקימו את שס בשביל הרגעים הקשים בארץ שיש שינאה לדת ולעולם הישיבות בואו הצביעו שס ותעשו נחת לרב עובדיה זצקל והרב שך זצקל.

אנחנו הספרדים מצביעים רק שס למורשת מרן ג לא יכולים לקנות את הספרדים בקמפין כאילו הם מקבלים את הספרדים לתת ולסמינרים באהבה.רק מחלוקת וקרע בעם הם עושים אז אל תבואו עכשיו בקמפין אל העם הספרדי

מהממם!!! וואו קולע למטרה!
כל מי שהגה את הרעיון פשוט מבריק ???

הבנתי שהקמפיין של ג' זה "הפעם זה על חשבון הספרדים" תשאלו את גפני המסית….

הלוואי ואלה היו הדיבורים גם כשמתפשרים ומתפשרים על כל היהדות כגיוס וכדומה

במקום לעשות שלום ולצרף את הפלג הירושלמי ממשיכים בפילוג וסכסוך ומנסים לגרום לפילוג בשס

נראה לי שסוף סוף במערכת בחירות שלישית ומי יודע עד מתי זה יימשך, כשבעצם נלחמים נגד הציבור החרדי בישראל הגיע הזמן ש'החרדים' (ש"ס ויהדות התורה) יילכו יחדיו כנגד מסיתיו, לא שאני מבין גדול אבל כל אחד קולט שאפשר לסחוף כך יותר מצביעים גם מקרב הציבור החילוני, וכך המסר לאנטישמים ליברמן ושות' יהיה ברור יותר… אז יועצי המפלגות לבחירות בפעם הרביעית תחשבו על זה…

אפשר כבר דיייייי
המצגת מטורפת!!!!!
למה אי אפשר לפרגן???????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו