טרור הבלונים: מטענים חשודים בשדרות, לכיש וחוף אשקלון

כוחות משטרה הוזעקו בעקבות דיווחים אודות בלונים שנחתו באיזור עיר שדרות ומועצה איזורית לכיש ומועצה איזורית חוף אשקלון ואליהם מחובר חפץ חשוד. למקומות נחיתת הבלונים הוזעק גם חבלן המשטרה והשטח נסגר עד להסרת הסיכון מהחפץ

כוחות משטרה הוזעקו בעקבות דיווחים אודות בלונים שנחתו באיזור עיר שדרות ומועצה איזורית לכיש ומועצה איזורית חוף אשקלון
ואליהם מחובר חפץ חשוד. למקומות נחיתת הבלונים הוזעק גם חבלן המשטרה והשטח נסגר עד לסיום טיפול זהיר ומקצועי שיסיר את הסיכון מהחפץ.

מדוברו המשטרה נמסר כי, כביש 3 בצומת ניר ישראל – הודיה נסגר לתנועה עד לסיום הטיפול בחפץ חשוד שככל הנראה התנתק מהבלונים. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ועוסקים בהכוונת תנועה.

"לאור מספר אירועים מסוג זה בימים האחרונים, אנו שבים ומזכירים לציבור- בכל מקרה בו מבחינים בחפץ חשוד, יש לדווח מיד למשטרת ישראל בטלפון 100. חל איסור לגעת בחפץ, ויש להרחיק סקרנים עד הגעתם של שוטרי משטרת ישראל למקום. חבלני המשטרה הם המוסמכים לטפל בחפצים חשודים וברשותם ציוד מיגון מקצועי ומתאים לכך".

צילומים: דוברות המשטרה

מוקדם יותר תקף בחריפות חבר הקבינט השר יואב גלנט את שר הביטחון נפתלי בנט וכתב בטוויטר: "חמאס משגר בשבועיים האחרונים עשרות מטעני נפץ באמצעות בלונים לעבר ישראל – זהו מעשה טרור והסלמה מסוכנת. מתברר כי מי שפיזר דברי רהב חסרי ערך בעבר, ובבסיסם חוסר הבנה וחוסר נסיון, לוקה בהבנת המצב ומתן מענה הולם לו. הקבינט מאפשר לשהב״ט לפעול אחרת, צריך וניתן לשנות את המצב, אני יודע זאת".

חברו של בנט למפלגת ימינה, ח"כ מתן כהנא, תקף בתגובה את גלנט. "ממליץ לשר גלנט, שכבר הודיע בעבר כי הוא תומך בפינוי ישובים והקמת מדינת טרור פלסטינית במרכז הארץ לחזור לעסוק בענייני העליה והקליטה בהם יש לו נסיון עשיר", צייץ כהנא.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו