צילום: נתי שוחט, פלאש 90

בתגובה לירי הרקטה: צה"ל תקף מתחם אימונים ותשתיות צבאיות של חמאס

מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו מספר יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. דובר צה"ל: "תקיפת מטרות אלה מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור". עוד הוסיף: "צה"ל נמצא במוכנות גבוהה למגוון תרחישים"

דובר צה"ל מוסר כי לפני זמן קצר (בלילה שבין ראשון לשני) תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל מספר יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. בין היעדים שהותקפו, מתחם אימונים ותשתיות צבאיות של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. "תקיפת מטרות אלה מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור חמאס", נמסר מדובר צה"ל.

עוד נמסר כי, "התקיפה בוצעה בתגובה לירי תלול מסלול מרצועת עזה לשטח ישראל מוקדם יותר הערב. צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות חבלנית לעבר שטח ישראל ונמצא במוכנות גבוהה למגוון תרחישים. צה״ל ימשיך לפעול ככל שיידרש כנגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור כנגד אזרחי ישראל".

כזכור, אזעקות צבע אדום הופעלו אמש (ראשון) בעיר שדרות ובישובים ניר עם ואיבים שבמרחב שער הנגב שבעוטף עזה. מדובר צה"ל נמסר כי, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל. במועצה האזורית שער הנגב, שהודיעה לתושביה על נפילתה של הרקטה בשטח פתוח, מבלי לגרום לנזק או לנפגעים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה: "אני רוצה להבהיר – אנחנו לא נקבל שום תוקפנות מעזה. אנחנו, רק לפני כמה שבועות, חיסלנו את המפקד הבכיר של הגא"פ בעזה, ואני מציע לגא"פ וגם לחמאס לרענן את זכרונם. אני לא אפרט את כל הפעולות ואת כל התוכניות שלנו בתקשורת, אבל אנחנו ערוכים לפעולת מחץ נגד ארגוני הטרור בעזה. המעשים שלנו חזקים מאוד והם עדיין לא הסתיימו, בלשון המעטה".

שר הביטחון, נפתלי בנט אמר בתום הערכת מצב באוגדת עזה כי, "מדינת ישראל אינה חפצה במלחמה מול חמאס בעזה, אבל יש לנו מחויבות לביטחון תושבי הדרום. ההתנהלות המופקרת של ראשי חמאס מקרבת אותנו לפעולה קטלנית מולם.אנחנו לא נודיע מתי ולא נודיע היכן. הפעולה תהיה שונה מאוד מקודמותיה, אף אחד לא יהיה חסין. בפני חמאס עומדת הברירה: לבחור בחיים ובשגשוג כלכלי, או לבחור בטרור ולשלם מחיר כבד מנשוא. מעשיהם יקרבון ומעשיהם ירחיקון".

חמאס הגיב לאיומים והזהיר את ישראל מפני"פעולה טיפשית" בעזה. לדבריהם, ישראל תישא באחריות לכך. "האיומים האלה לא מפחידים אותנו והם רק יגרמו לנו להמשיך את דרך ההתנגדות והמאבק בכל אמצעי ההתנגדות שבידינו", מסר דובר ארגון הטרור. בתוך כך, מקורות פלסטיניים דיווחו כי משלחת מטעם המודיעין המצרי צפויה להגיע לעזה. המשלחת צפויה להיפגש עם בכירי חמאס ולדון איתם על ההסדרה עם ישראל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בלה בלה בלה

הכל בלה בלה בלה

חח הכל בלה בלה בלה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו