צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

עדכון הקורונה בישראל: 140 חולים נבדקו וקיבלו תשובה שלילית

עד כה נבדקו בישראל כ-140 מטופלים שעלה חשד שנדבקו בנגיף הקורונה, בחסדי שמיים לא אובחן נכון לרגע זה חולה עם הנגיף וכל התשובות שהתקבלו היו שליליות. עם זאת הנחת העבודה במשרד היא שנגיף הקורונה יגיע לישראל

משרד הבריאות מעדכן כי עד כה נבדקו בישראל כ-140 מטופלים שעלה חשד שנדבקו בנגיף הקורונה וכי כל התשובות שהתקבלו שליליות לא אובחן בישראל נכון לרגע זה חולה עם נגיף הקורונה. יחד עם זאת הנחת העבודה במשרד היא שנגיף הקורונה יגיע לישראל והמערכת ממשיכה להיערך סביב תרחיש זה.

לשם כך, משרד הבריאות הגדיל את קיבולת מספר הבדיקות במעבדה המרכזית בתל השומר, וכן יכשיר בימים קרובים 3 מעבדות נוספות לבדיקות ואימות נגיף הקורונה: בבתי החולים סורוקה בבאר שבע, הדסה בירושלים ובבית החולים רמב"ם בחיפה.

משרד הבריאות מדגיש וחוזר לגבי תופעה של חדשות כוזבות ("פייק ניוז") שמופצות ברשתות החברתיות וגורמות להטעיה מכוונות. המשרד פנה למשטרת ישראל לבדיקת המקרים. במשרד מדגישים כי הודעות רשמיות ועדכונים אפשר לקבל רק דרך הגורמים המוסמכים לכך במשרד הבריאות.

הבורק דיווחנו כי ביממה האחרונה מתו 108 בני אדם נוספים מווירוס הקורונה, ו-2,479 נדבקו – כך מסרו רשויות הבריאות במחוז חוביי שבסין. לפי נתונים אלה, מספר הנדבקים עומד על 42,639 בני אדם לפחות, ומניין המתים ברחבי העולם עלה ל-1,016, מתוכם אחד בפיליפינים ואחד בהונג קונג. במחוז חוביי בלבד, שנחשב למוקד התפרצות הווירוס, גבה הנגיף 980 קורבנות, וכ-32 אלף בני אדם נדבקו.

לאחר שהתארכה בשל התפרצות הנגיף, הסתיימה חופשת ראש השנה בסין. התושבים אמורים היו לחזור לשגרת עבודה, אך עסקים רבים נותרו סגורים, וההערכה היא כי מרבית האנשים עובדים כעת מהבית. מחוז חוביי, בו חיים כ-60 מיליון תושבים, נותר תחת סגר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ארץ אשר תמיד עיני ה'..

ברוך ד'!!!

לפעמים שלילי זה חיובי?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו