צילום: ברסלב live

זעזוע באומן: התגלו מאות סוליות נעליים העשויות מספרי קודש • צפו

זעזוע באומן: חסיד ברסלב שרכש סוליה לנעל בשוק המקומי שלח את הסוליה לבדיקת שעטנז כשלחרדתו גילה שהסוליה עשויה מספרי קודש. כשחזר לחנות גילה כי במקום מאות סוליות העשויות מספרי קודש. ההערכה: באי הציון שכחו ספרי קודש שנאספו ע"י הגויים


צפו בתיעוד המזעזע. צילום: ברסלב live

מזעזע: אדם שהגיע לאומן נכנס לחנות נעליים מקומית בכדי לקנות סוליה לנעליו זאת לאחר שנעליו נקרעו, האיש שיצא מן החנות שלח את הסוליה לבדיקת שעטנז ולחרדתו גילה כי מדובר בסוליה העשויה מספרי קודש.

ל'חדשות JDN' נודע כי אותו אדם שגילה שהסוליה עשוייה מדפים קרועים של ספרי קודש חזר במהירות לחנות המקומית בכדי לבדוק האם מדובר במקרה חד פעמי, להפתעתו גילה כי ישנם במקום מאות סוליות העשויות מדפים של ספרי קודש, חומשים וסידורים.

בני הקהילה החרדית באומן נכנסו באופן מיידי לעובי הקורה בכדי לברר כיצד אירע הדבר שהגיע לממדים כה עצומים של בזיון הקודש רח"ל.

יצוין, כי מדי שנה בערב ראש השנה יום בו עולים עשרות אלפים לציון קודשו של הרה"ק רבי נחמן מברסלב זיע"א יוצאים כרוזים מטעם בתי הדין הרבני החסידות כי יש להשגיח ולשמור שלא יזרקו ספרי קודש כי לאחמ"כ יכול להיווצר מצב של חילול הקודש אצל הגויים השוכנים במקום.

לטענת מקומיים יתכן וזו הסיבה שהגיעו ניירות הקודש לחנות הנעלים המקומית לאחר שרבים מבאי הציון משאירים ספרי קודש ברחובות העיר.

צילום: ברסלב live

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מזעזע.
חילול קודש עצום.

השם ישמור צריך להתחזק

כואב הלב גיוואלד

זה נראה מכוון על ידי הגויים מעניין שזה מודבק מסודר מאוד ותעשו לי טובה כמה זה כבר מחזק את הסוליה לא מאמין!!!

איזה ביזיון נורא.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו