ההזדמנות האחרונה: שעות האחרונות של הגרלת "מסודרים" של חזקו

השעות האחרונות של הגרלת "מסודרים" של חזקו הן ההזדמנות האחרונה שלכם להצטרף לרגע שישנה לכם את החיים, ולתמוך במשפחות ששיכלו את ילדיהן. זאת לא עוד הגרלה על פרסים קטנים, הזוכה הגדול יקבל דירה יוקרתית ומפוארת + יחידת דיור

השעות האחרונות של הגרלת "מסודרים" של חזקו הן ההזדמנות האחרונה שלכם להצטרף לרגע שישנה לכם את החיים, ולתמוך במשפחות ששיכלו את ילדיהן.

זאת לא עוד הגרלה על פרסים קטנים, הזוכה הגדול (אולי זה אתה) יקבל דירה יוקרתית ומפוארת + יחידת דיור שתניב לו הכנסה לכל החיים: "אנשים מתחילים להבין במה מדובר" מספר לנו יו"ר חיזקו הרב ארבהם קלוגר שליט"א "אנשים מבינים שהם יכולים לקום לבוקר חדש בו יש להם דירה חדשה עם יחידת דיור, זה דבר שלא היה מעולם"

כשברקע המוקד עסוק במתן מענה לפניות הרבות של מצטרפים חדשים להגרלה: "הקריאה של גדולי הדור למען הפעילות הקריטית והחשובה שמתבצעת כל השנה על ידי ארגון חזקו נובעת מהעובדה שמשפחות רבות ניצלות מאבדון בזכות היד החמה והתומכת שהן מקבלות מחזקו. וזאת ההזדמנות שלנו כציבור להראות את הערבות וההדדיות למשפחות השכולות שכבר לא יחזרו לחיות כמו שחיו.

במכתב עליו חתומים גדולי הדור ובראשם הרב ר' חיים קנייבסקי שליט"א וגדולי האדמו"רים, מבטיחים לכל אחד ואחד כי מי שיתרום לחזקו וישתתף בהגרלה שתסייע לפעילות הקודש של הארגון "לא יידע שכול וצער בביתו"

אז אל תפספסו את הרגע, מהרו לנצל את ההזדמנות והצטרפו עכשיו במוקד הארצי שמספרו 03 – 742 – 7427 או בלינק

ניתן לרכוש כרטיסים מכספי מעשר. ההגרלה מוגבלת ל7500 משתתפים בלבד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו