צילום מסך אתר החברה

ישראלית שנדבקה בקורונה ביפן החלימה; צפויה לחזור מחר לארץ

אחת מארבעה ישראלים שאושפזו בבתי חולים ביפן לאחר שהתגלה כי נדבקו בווירוס הקורונה שוחררה לפני זמן קצר מבית החולים. אחיה: "בשורות טובות - אחותי שוחררה מבית החולים ומחר היא תעלה על טיסה בחזרה לארץ, איזה אושר"

אחת הישראליות שאושפזו ביפן בעקבות הידבקות בווירוס הקורונה שוחררה לפני זמן קצר מבית החולים. משרד הבריאות הודיע כי "מטופלת ישראלית שהייתה בטיפול בבית החולים ביפן – תשוחרר היום לאחר שהתקבלו 2 תוצאות שליליות לנגיף". במשרד ציינו כי כשתגיע לישראל תלקח בדיקה נוספת בנתב״ג והיא תשוחרר לביתה ולא לבידוד.

ב'ישראל היום' ציטטו את אחיה שהיה עימה בבית החולים היפני: "בשורות טובות – אחותי שוחררה מבית החולים והיא בדרך לבית המלון ביפן. מחר היא תעלה על טיסה בחזרה לארץ, איזה אושר".

המטופלת שהחלימה מהנגיף היא אחת מארבעה ישראלים שאושפזו בבתי חולים ביפן לאחר שהתגלה כי נדבקו בווירוס הקורונה. הישראלים המאושפזים בבתי החולים ביפן נמצאים בבידוד מוחלט.

בדיון בוועדת הכספים אמרה היום מנכ"לית ועדת הבחירות, אורלי עדס, כי קיימת היערכות להקמת 12-15 קלפיות ייעודיות למצביעים ששוהים בבידוד מחשש להידבקות בנגיף הקורונה. זאת, לאחר שמשרד הבריאות הורה לישראלים החוזרים מחלק ממדינות המזרח לשהות בבידוד, אם אינם סובלים מתסמיני המחלה.

"לפני יומיים ניתן צו מנכ"ל משרד הבריאות, הקובע שכל מי שבבידוד ואין לו תסמינים, יוכל לצאת להצבעה, בהתאם להנחיות – לצאת עם מסכה, לא בתחבורה ציבורית ועוד". לדבריה, מספרי האנשים השוהים בבידוד משתנים מדי יום. "אנשים נכנסים ויוצאים מבידוד, ואנחנו עוקבים אחר כך. אנחנו רוצים לעשות זאת בערים מרכזיות, זה יהיה באוהלים. אנחנו מייצרים מפרט לאוהל מיוחד, עם הפרדה בין חברי ועדת הקלפי למצביעים", הסבירה.

עדס הוסיפה כי מנכ"ל מד"א מגייס עובדים מקרב הארגון מאחר שאף אחד לא מוכן לעבוד שם. "המבודדים ייכנסו עם אמצעים וכפפות ומסכות, יהיו אמצעי מיגון לסדרנים", הוסיפה. בנוגע לעלות המהלך היא אמרה: "אני מאוד מקווה שלא נגיע לעלויות כבדות, ושנוכל לצמצם בדברים אחרים, כדי שלא נצטרך תקציב נוסף".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שמחה גדולה לעם ישראל שאחת מבנות ישראל שהיא בשר ודם של כל אחד ואחת נרפאה
עם ישראל זה דבר אחד
יום טוב זה לעם ישראל

אני לא חושב שדם יהודי ימות ממחלת הקורונה.
גם אם ידבקו אף אחד מאיתנו היהודים לא ימות. הגוף שלנו יותר מידי טהור מכדי שהמחלה הזאת תחזיק בגוף שלנו. אתם תראו את הנס בעצמכם. בקרוב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו