צילום: יוסי זמיר / פלאש 90

שקד: "אתמוך ב'העדפה מתקנת' לעורכי דין חרדים במשרד המשפטים"

שרת המשפטים לשעבר היום בפורום ה'קבינט המשפטי' של עורכי דין מהמגזר החרדי: "כשרת משפטים נלחמתי יחד עם בנט כשר חינוך על הפרדה באקדמיה, על מנת לאפשר לימודים גבוהים ופרנסה טובה לחרדיות ולחרדים המעוניינים להיכנס למעגל העבודה"

שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד השתתפה היום בפורום ה'קבינט המשפטי' שנערך במשרדו של עו”ד בנימין ארביב. שקד ניהלה שיח משפטי בפורמט של שאלות ותשובות, עם עשרות עורכי דין חרדים במשרדו של עו"ד ארביב. בסיום המפגש הזמינה השרה את עורכי הדין לעמוד בקשר מול לשכתה כדי לקדם את הנושאים שהוצגו בפניה במפגש.

שקד אמרה במפגש: "אתמוך ב"העדפה מתקנת" לעורכי דין חרדים במשרד המשפטים. כבר בשנים האחרונות השתדלנו מאד לשלבם במשרד. בימינה אנו מאמינים בשילוב החרדים בצבא, בשירות הלאומי ובשוק העבודה. על מנת לעודד חרדים להשתלב במקצועות החופשיים בשוק העבודה, יש לאפשר להם להשתלב במערכת הציבורית והמשפטית ולקדם העדפה מתקנת.

"אנו מבינים, שאם רוצים ליצור שינוי אמיתי ביחסו של הציבור החרדי למדינה, הוא חייב לבוא מתוך הידברות וכבוד הדדי. כשרת משפטים נלחמתי יחד עם נפתלי בנט כשר חינוך על הפרדה באקדמיה, על מנת לאפשר לימודים גבוהים ופרנסה טובה לחרדיות ולחרדים המעוניינים להיכנס למעגל העבודה".

שקד גם התייחסה בהרחבה למשבר הפוליטי בו נתונה ישראל, ושללה את הגישה כאילו שורש הבעיה נעוץ בשיטת הבחירות. לפי שקד מקור הבעיה הוא אביגדור ליברמן שמסרב לתמוך בימין. שקד אמרה: "הפעם הציבור חייב להכריע: או ימינה או שמאלה. אין באמצע"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו