תומר נויברג / FLASH90

כחול לבן: "לפתוח בחקירה נגד הליכוד בגין עבירה על חוק מימון מפלגות"

מפלגת כחול לבן פנתה למבקר המדינה בדרישה לפתוח בחקירה נגד הליכוד והעומד בראשה ראש הממשלה נתניהו בגין עבירה על חוק מימון מפלגות, הדרישה מגיעה על רקע פרסום 'בדה מרקר' כי מקורב לנתניהו שכר חברת ריגול לאסוף חומר מכפיש נגד ח"כ בני גנץ

דרישה לחקירה: מפלגת כחול לבן פנתה הבוקר (חמישי) למבקר המדינה מתניהו אנגלמן בדרישה לפתוח בחקירה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ומפלגת הליכוד, בגין עבירה על חוק מימון מפלגות.

הדרישה מגיעה על רקע כתבה שפורסמה אמש ב'דה מרקר' שבו נחשף כי הליכוד שילם באמצעות חברה פרטית לחברת חקירות לצורך מעקב אחר יו״ר כחול לבן ח"כ בני גנץ. מדובר בעבירה על חוק מימון מפלגות, שכן מדובר בהוצאה עבור שירות שניתן במסגרת הבחירות, שלא שולמה ולא דווחה בהתאם לחוק.

ע"פ הפרסום של גור מגידו ב'דה מרקר' עו"ד יוסי כהן הוא המקורב למשפחת נתניהו ששכר את חברת המודיעין העסקי CGI Group כדי לאסוף חומר מכפיש ומביך על יו"ר כחול לבן, בני גנץ. כהן פנה לאחד מבעלי החברה, החוקר הפרטי צביקה נווה עמו הוא מצוי בקשרי ידידות.

לדברי מקורות המכירים היטב את השניים, הוא ביקש ממנו לסייע באיתור חומר ספציפי שסבר שיש בו כדי להזיק לגנץ. עוד נודע כי בתשלום עבור השירות, בסך מאות אלפי שקלים, נשאה חברה פרטית שהוצגה כחברה בתחום המחשוב והסייבר, הנותנת כביכול שירותים לליכוד.

מכחול לבן נמסר: "נתניהו שוב מקבל תרומות אסורות ועושה שימוש בכלים שפלים ונמוכים. הכל כדי להימלט מהעמדה לדין. חבל שלאחר 13 שנה בשלטון אין לליכוד מה להציע לציבור מלבד "רק לא גנץ", נתניהו והליכוד בוחרים בדרכים פליליות, חשוכות ונמוכות וזאת על מנת לעזור לנתניהו להימלט ממשפט".

המכתב של כחול לבן למבקר המדינה
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השמאל כל כך רקוב עד שהם נאכלים מרוב ריקבון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו