תומר נויברג / FLASH90

ה'קורונה' בישראל: מעל ל-1,150 תלמידי תיכון ברנר יועברו לבידוד

בהלת ה'קורונה': אחרי שהתגלה כי סגנית מנהלת מקריית אונו נדבקה בנגיף ה'קורונה'. כ- 1,150 תלמידי בית הספר קיבלו הוראה להישאר בבידוד ביתי, בנוסף התגלה כי אחד מילדי בית הספר נדבק גם הוא בנגיף ולמרות זאת הוא הגיע בשבוע האחרון לבית הספר כרגיל

אחד משלושת הישראלים הנוספים שנודע הלילה (רביעי) על הידבקותם בנגיף הקורונה הוא תלמיד כיתה ט' בבית הספר ברנר שבגבעת ברנר. בעקבות זאת, הוחלט כי כל תלמידי בית הספר – 1,150 תלמידים – יישלחו לבידוד ביתי. בנוסף אליו, ישראלית נוספת שנדבקה בנגיף היא סגנית מנהלת בבית ספר בקריית אונו, וכל תלמידיה שבכיתה הונחו אף הם להיכנס לבידוד.

התלמיד, שעובד בחנות "הפיראט האדום" באור יהודה, נדבק לאחר שבא במגע עם תושב היישוב אירוס, שחזר מאיטליה בשבוע שעבר. תלמידי בית הספר נשארו בבית והונחו שלא להגיע ללימודים. בהודעה לתושבים, החתומה על ידי מנהל בית הספר איציק חולדאי, ראש מועצת ברנר דורון שידלוב, ראש מועצת גן רווה מוני אלימלך וראש מועצת גדרות יוסי קנדלשיין, הוסבר: "לפי הנחיות משרד הבריאות כל מי שבא במגע עם התלמיד נכנס לבידוד – צוות בית הספר פונה בשעה זו בצורה פרטנית לכל אחת ממשפחות התלמידים שעליהם להיכנס לבידוד ומעדכן אותן וזאת לפי הנחיית משרד הבריאות".

אביו של הנער שאובחן כחולה ב'קורונה' סיפר בראיון 'לחדשות 12' כי, "לפני כמה ימים הזמנו את מד"א שיבואו לעשות לנו בדיקה", סיפר. עשו בדיקה – ואתמול בלילה קיבלנו תוצאות שזה חיובי. הוא מרגיש בסדר, קצת מצונן, מעט משתעל וזהו".

"הילד עצמו מרגיש בסדר, קצת מצונן, מעט משתעל וזהו", הוסיף האב. "אני גר בבידוד כבר כמה ימים, מיום שבת. יש לנו עוד 2 בנות, מאתמול בלילה כולן בבידוד. כולם מרגישים טוב. כן משתעלים, אבל יהיה בסדר".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דיי כבר לשמוע צרות אי אפשר להכיל את זה??

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו