קרדיט: shutterstock

יחידות אחרונות. כל הסיבות להשקיע בפרויקט הנדל"ן פלטבוש

אל מרתון המכירות שקיימה קבוצת 'בסדנו' בשבוע הקודם הגיעו משקיעים רבים שביקשו ללמוד על אפשרויות ההשקעה בקבוצה בכלל והתעניינו במיוחד בהזדמנות ההשקעה במבנה במרכז פלטבוש שבברוקלין, ניו-יורק.

כנס המשקיעים שהקדים את מרתון המכירות חשף בפני המשתתפים את התשואה הקבועה למשקיעים בפרויקט. את מספר יחידות ההשקעה המוצעות ואת עלותה של כל יחידת השקעה ואת התוכניות העתידיות לנכס.

ההיענות במהלך מרתון המכירות ומאוחר יותר במהלך השבוע האחרון העידה על הפוטנציאל הגדול הגלום בהזדמנות ההשקעה הזו ועל העניין הרב שמגלים משקיעים, גם "קטנים" בנכסים מניבים מסוג זה במיוחד באזורי ביקוש דוגמת שכונת פלטבוש בניו־יורק, שם שוכן הנכס. בקבוצת 'בסדנו' שבו וציינו את העובדה שמדובר בהשקעה עם מעט מאוד אותיות קטנות ואי וודאויות.

"התשואה ידועה מראש וכך גם ההשקעה. במחירה של כל יחידת השקעה שוקללו כל ההוצאות העתידיות לצורך ביצוע הפרויקט. גם ללא האפ־סייד שייתכן ויבוא לידי ביטוי בתום תקופת השקעה קצרה עד בינונית, עדיין, התשואה משתלמת ויציבה", אמרו גורמים ב'בסדנו'.

למרות ההיענות הרבה נותרו מספר יחידות השקעה למהירי החלטה. בקרב מי שבחרו להשקיע עוד באותו מרתון מכירות, נערכה הגרלה ושניים מהמשתתפים זכו בהכפלת התשואה בשנה הראשונה. תשואה שגם כך גבוהה מהממוצע בהשקעה בדירות מגורים בישראל. ייתכן כי דווקא עתה בשל החשש מפני הקורונה והמסכים האדומים בבורסות, ייחטפו הזדמנויות השקעה מסוג זה במהירות.

לפרטים נוספים לחצו כאן או חייגו 076-599-3580

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו