צילומים: פלאש 90

הפרקליטות: מתנגדים לבקשת נתניהו לדחות את דיון הקראת כתב האישום

הפרקליטות הודיעה לביהמ"ש כי היא מתנגדת לבקשת ראש הממשלה לדחות את מועד דיון הקראת כתב האישום בעניינו. בתגובה שהוגשה לביהמ"ש נאמר כי המדינה מבקשת כי במועד הדיון יתקיים דיון תזכורת בנוכחות הצדדים לצורך קביעת מועדי הדיונים בתיק

פרקליטות מיסוי וכלכלה הודיעה לביהמ"ש המחוזי בירושלים כי היא מתנגדת לבקשת ראש הממשלה לדחות את מועד דיון הקראת כתב האישום בעניינו. בתגובה שהוגשה לביהמ"ש נאמר כי המדינה אינה עומדת על כך שהנאשמים ישיבו לאשמה במועד הדיון הקבוע (17.3.20), אך מבקשת כי במועד הדיון יתקיים דיון תזכורת בנוכחות הצדדים לצורך קביעת מועדי הדיונים בתיק.

כזכור, סנגוריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקשו היום מבית המשפט המחוזי בירושלים לדחות את דיון הקראת כתב האישום, שנקבע ליום שלישי בשבוע הבא. "לפני מספר חודשים הגישו כתב אישום נגד ראש הממשלה, רק שעד עכשיו לא קיבלנו את החומרים", נמסר מטעם ראש הממשלה. "לכן פנינו לבית המשפט בבקשה טכנית לדחות את מועד הדיון, כך שקודם כל נקבל את חומרי החקירה ורק אחר כך נתייצב בבית המשפט".

בקשות לדחיית דיון ההקראה הן שכיחות ביותר, ונדיר ביותר שהן נדחות. עם זאת, לעיתים השופטים מעדיפים לקיים בכל זאת דיון בנוכחות עורכי הדין של הצדדים, כדי להסדיר את העברת חומרי החקירה הנותרים וסוגיות נוספות שיכולות להתעורר בשלב זה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גוזל פת לחמם של הילדים לכלא!!!!

מה שנתניהו יבקש הפרקליטות תסרב

משיכת זמן
זהו שם המשחק

אין בעולם מי שהוא שחשב שהפרקליטות תסכים לדחות אפילו בדקה אחת , אם זה לטובת נתניהו הם יחמירו . ראוי לצאת בהפגנה ענקית נגד הפרקליטות .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו