שריפה פרצה בבית האדמו"ר מסאטמאר בוויליאמסבורג • צפו בתיעוד

למעט נזק קל בקומת המקווה, בחסי שמיים לא נשרף המבנה אלא רק התמלא בעשן סמיך, כאשר העסקנים דואגים מיד לתיקון החלונות ואווררו החדרים מהעשן הסמיך

שריפה פרצה בבניין מעונו של האדמו"ר מסאטמאר שליט"א, אשר מתגורר בקריית יואל ובבואו לוויליאמסבורג משמש לו הבית לקבלת קהל הקבוע ביום שלישי בוויליאמסבורג, וכן בבניין שוכנים גם מקווה טהרה ובית המדרש סיגוט המשמש את האדמו"ר בשהותו בוויליאמסבורג.

קרא עוד:

[postim]

בית המדרש שוכן ברחוב 152 hewes st, השריפה פרצה 2:40 בלילה, כאשר ככל הנראה השריפה החלה בקצר חשמלי במייבש הכביסה של המקווה השוכן מתחת לקומת בית המדרש, הקצר החשמלי הביא לפיצוץ אדיר ולהתלקחות האש. קומת בית המדרש, ובית האדמו"ר מסאטמאר שליט"א התמלאו בעשן סמיך, מה שהביא לחשש ללכודים ופריצת החלונות.

למעט נזק קל בקומת המקווה, בחסי שמיים לא נשרף המבנה אלא רק התמלא בעשן סמיך, כאשר העסקנים דואגים מיד לתיקון החלונות ואווררו החדרים מהעשן הסמיך, כיוון שהיום תתקיים במקום קבלת קהל של האדמו"ר שלט"א כרגיל בכל יום שלישי.

צפו בבית הכנסת והמקווה לאחר השריפה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה הוא צריך 6 מכונות כביסה ???

בשביל המקווה

זה לא מקוה פרטי בשבילו, זה מקוה פעיל לכל הרוצה, רק כאשר האדמו"ר נמצא בוויליאמסבורג הוא משתמש במקוה זו.

ברוך ה` שזה לא קרה בארץ, אז היו מודעות ענק על השריפה הנוראה שכילתה את כל בניני המוסדות, ומגבית חירום להצלת המוסדות מקריסה וכו` וכו` והיו מצלמים רק את הפינה ששם היתה השריפה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו