Sraya Diamant/Flash90

בנט מציע: "נעביר חוק שיקפיא את כל ההליך הפוליטי למשך 6 חודשים" • צפו

שר הביטחון טוען כי "זוהי שעת חירום, ובשעה כזו נדרשת ממשלת חירום לאומית בראשות נתניהו". עוד הציע: "עוד 6 חודשים נוכל כולנו לחזור בדיוק למקום שבו היינו ולהמשיך להתווכח". עוד הוסיף: "הנגיף לא מבחין בדעות פוליטיות וזה מחייב אותנו לאחדות"

יו"ר ימינה שר הביטחון נפתלי בנט קרא הערב להקמת ממשלת חירום לאומית בעקבות משבר נגיף הקורונה ואמר כי, "זוהי שעת חירום, ובשעה כזו נדרשת ממשלת חירום לאומית בראשות נתניהו. אחדות עכשיו – רבים אחר כך". בנט הציע כי, "אנחנו נעביר חוק שיקפיא את כל ההליך הפוליטי למשך 6 חודשים".

לדבריו, "עוד 6 חודשים נוכל כולנו לחזור בדיוק למקום שבו היינו ולהמשיך להתווכח. אף מפלגה לא תאבד מכוחה או מיכולתה לנהל משא ומתן. אבל חברים, הנגיף לא מבחין בדעות פוליטיות וזה מחייב אותנו לאחדות לאומית רחבה. אני קורא לחבריי במפלגות הציוניות, מימין ומשמאל: היכנסו תחת האלונקה, הצטרפו עכשיו לממשלת חירום לאומי".

‏ח"כ גדעון סער אמר הערב כי, "הקמתה בהקדם של ממשלת אחדות – ולו לתקופה קצובה – היא צו השעה כדי להתמודד עם משבר הקורונה, שהשלכותיו מוחשיות ומרחיקות לכת. לא פחות מכך הדבר נדרש על מנת להשיב את אמון אזרחי המדינה במערכת הפוליטית". ח"כ יועז הנדל כתב הערב בטוויטר כי "מלכתחילה היה צריך ממשלת אחדות כדי לרפא את החברה הישראלית, ועכשיו זה כבר צו 8".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יופי
זה רעיון

כמה פתאטי ….
אולי נעשה חוק שמקבע את המצב אבל שגנץ יהיה בראשות הממשלה?
יש לו יותר תומכים!

סוף סוף השחצן מרעננה מדבר לעניין..

לפרשן שלום.
שמנו ? כבר כמה פעמים שאתה בעד השמאל ונגד הימין…
האם אתה דתי או חרדי? ומה הקשר שלך לאתר זה?
יש לך ספק שהצד הימני חזק ולעניין ובקרקע ומתאים לשלטון יותר?
נראה לך שיהיה טוב יותר אם השמאל יעלה?

כול הכבוד ביבי אין עלייך אלוף

מה הקשר בין ימין לחרדים ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו